Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ideoita 50 vee juhlien tarjoiluun

Vierailija
02.02.2014 |

pidän 50 v juhlani joihin tulee vieraita n 70 joista n 20 lapsia, ikäjakauma 1v-82 v , haluan tarjota ruokaa, vieraita tulee kolmessa erässä , mutta mulla on käytössä lämpäö ja kylmä levyt joten ruoan esillepano ei ole ongelma...nyt vaan vinkkejä mikä uppoisi kaikille....itse tykkään espanjalaisesta ja sushista mutta en usko että tapas pöytä uppoaa vierasjoukkooni. meillä on savustusuuni pihassa joten savu tai loimulohi on aiankin ajatuksissa...., jälkkäripuolen ajattelin hoitaa ihan kakku kahveilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kemut kesällä ja ruokana oli paella. Esivalmistelut oli helppo tehdä etukäteen ja sitten vaan isolla pannulla paistettiin. Ruoka vaan parani pannussa mitä myöhemmin sitä otti. Oli mielestäni helppo vaihtoehto (kesällä).

Vierailija
2/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä uskon että mun vieraistani ei paellaan koskis kuin ehkä 5, kuten mainitsin olen itse espanjalaisen ruoan ystävä, mutta en ole tarjoamassa vierailleni sitä koska nämä ovat tavallisen ruoan ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synttärit on kesällä niin tollanen iso pannu on hyvä, sillä voi tehdä muutakin kun Paellaa. Isolle määrälle ihmisiä saa tehtyä ison määrän ruokaa.

Vierailija
4/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka lohta perunoiden kanssa, lisäksi salaattia ja paria eriä leipää. Kala-allergiset ja kasvissyöjät kannattaa otta huomioon. Uskon, että maistuu kaikille.

Vierailija
5/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää nyt on JUHLAT!!!! en sisi todellakaan ole ajatellut tarjota vaan yhtä ruokaa...mä olen joskus saannut täältä älyttömän hyviä vinkkejä jus nimen omaan isoihin tarjoiluihin....mutta on vissiin väki vaihtunnu

Vierailija
6/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää ja sun juhlas EVVK

Vierailija
7/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vieraita paljon vähemmän ja päädyin tarjoamaan hiukka tylsästi voileipäkakkua, vaikkei se suosikkeihini kuulukaan, quichea, muutamaa erilaista kakkua ja paria sorttia pikkuleipiä. Voileipäkakut ja pikkuleivät olivat omatekoisia, loput ostettuja. Hyvin kelpasivat.

Vierailija
8/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta olet ennen saanut hyviä vinkkejä niin muistele nyt ihmeessä, mitä ne oli ja teet sen mukaan.

Minulle ei juhlat synny siitä, että ruokalajeja on monta. Jos pitäisin juhlat kesällä ja suureksi osaksi ulkona niin tarjoiluna voisi olla vaikka muurinpohjalettuja suolaisilla ja  makeilla täytteillä. Uskon, että maistuvat kaikille. Talvella tarjoilun pohjana voivat olla vaikka uuniperunat ja jälleen useita erilaisia täytevaihtoehtoja. Lisäksi jotain vihreäpohjaista ja jotain coleslaw-tyyppistä tai Waldorfin salaattia. Kahvin kanssa muutakin kuin kakkua. Omissa juhlissani en tarjonnut kakkua ollenkaan, vaan kokosin tornin suosikkileivonnaisistani. Lisäksi oli valikoima suklaita ja marmeladeja.

Vierailija
9/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jos olet tuollaisella asenteella niin en neuvo yhtään mitään. Kellään edes kiinnosta juhlas ja viidenkympin iässä olisi varmaan korkea aika opetella kirjoittamaan ja kerrata kielioppisäännöt.

Vierailija
10/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittu jos olet tuollaisella asenteella niin en neuvo yhtään mitään. Kellään edes kiinnosta juhlas ja viidenkympin iässä olisi varmaan korkea aika opetella kirjoittamaan ja kerrata kielioppisäännöt."

Sanoisin ihan samaa kuin tuo kympin vastaaja!

Vierailija
11/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa vaikka lihapiirakat.Jos oikein haluat panostaa,niin voit lihapiirakan väliin tunkea esim. 2 nakkia.

Vierailija
12/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go 10!

Vierailija
13/16 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohta myös viiskymppiset ja ajattelin kyllä lähteä perheen kanssa ns. karkuun perinteisesti. En vain kestä sellaisia juhlia. Toisaalta talvella on eri pitää sellaiset juhlat, koska juhlia on vähän, niin sinne saattaa tulla joku mielelläänkin.

Mutta kesällä, kun on häitä ja rippijuhlia, viiskymppiset on se pakkopulla, mitä kiroaa, että meneekö se tämäkin viikonloppu jossain pihalla kykkien muurinpohjapyttipannua syöden kertakäyttölautasilta

Vierailija
14/16 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tällaiset juhlat ja samanverran porukkaa

- chililohi

-savustettu siika

-marinoitu porsaan ulkofilee

-pikkulihapullia

-pesto-makaronisalaatti

-vihreä salaatti

- marinoitu oliivi ja feta

-pikkusuolakurkkuja

-vesimelonia

-leipäjuustoa

-sämpylöitä, itsetehtyä levitett'

siis kylmä buffet pöytä ja kyllä meinaan tuli kehuja

Vierailija
15/16 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tällaiset juhlat ja samanverran porukkaa

- chililohi

-savustettu siika

-marinoitu porsaan ulkofilee

-pikkulihapullia

-pesto-makaronisalaatti

-vihreä salaatti

- marinoitu oliivi ja feta

-pikkusuolakurkkuja

-vesimelonia

-leipäjuustoa

-sämpylöitä, itsetehtyä levitett'

siis kylmä buffet pöytä ja kyllä meinaan tuli kehuja

Vierailija
16/16 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustetusta isosta lohesta riittää monelle, itse tekisin ehdottomasti sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan