Kuinka paljon nuoremman tai vanhemman kanssa olet mennyt sänkyyn
Kommentit (31)
Olisko maksimi ollu 7v vanhempi. Olin 17 ja mies 24v. Ei siis mitään huikeeta tarinaa kerrottavana!
Olen 45-vuotias. Oma mies on 12 vuotta nuorempi, toiseen suuntaan ikäero on ollut varmaan 20 vuotta, kun olin itse parikymppinen. Ikä ei merkitse minulle mitään, kun molemmat ovat täysi-ikäisiä.
17 vuotiaana olin 35 vuotiaan kanssa. Eli 18 vuottako siinä on eroa
#6 jatkaa. Jotta siis kukaan ei saisi käsitystä että minua käytettiin hyväksi, olin alaikäisenä baarissa joten mies oletti että olen täysi-ikäinen. Ei kysynyt mutta en kertonut. Ja minä hänet oikeestaan iskin.
27- vuotiaana 16 vuotta vanhemman kanssa, 30- vuotiaana kymmenen vuotta nuoremman kanssa. Mulle jotenkin muuten osuu aina ne neljä vuotta vanhemmat, oon nyt 35.
Olis ihna päästä kokeilee nelikymppistä kun ite on nyt 25v :) Mistäs löytäisi?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:42"]
[/quote]
No ihan mistä vaan, baarista tai netistä.
15v vanhemman kaksivitosena. Oli muuten ihanaa seksiä. Nyt olen itse 40v :)
Varmaan vanhin oli 16-vuotiaana n. 25 v. Minä iskin, mutta en kyllä näyttänyt päivääkään yli 16-vuotiaalta.
Olenkohan ollut edes vuotta nuoremman kanssa? Jotain puuhaa jää eläkepäivillekin.
N36
22 v nuorempi ja 31 v vanhempi. Olen 38v mies.
Olen parisuhteessa 47 vuotiaan miehen kanssa. Itse olen 24. Laskee sitten siitä. Nuorin on tainnut olla omaa vuosikertaa.
32-vuotiaana 24-vuotiaan kanssa, itse siis olen nainen. Itseäni vanhemman kanssa en ole ollut koskaan.
17-vuotiaana 39-vuotiaan kanssa. Itseäni nuoremman kanssa en ole ollut.
Minulla menee pienellä ikäerolla. Yksi henkilö, 10 kk ja 1 päivä ikäeroa. Olen 39 v.
38 -vuotiaana olin sängyssä 20 -vuotiaan naisen kanssa (18 vuotta). Vanhin on ollut mua 5 vuotta vanhempi eli 31 -vuotiaana olin 36 -vuotiaan naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Oih! <3
16 -vuotiaana 23-vuotiaan kanssa, eli 6 vuotta vanhempi. Nuorempien kanssa en ole ollut.
Syntymävuodet -70 ja -93. Itse olen noin tuosta noiden vuosilukujen välissä syntynyt mies.
Reilu 40 vuotta vanhemman kanssa. Mutta siitä maksettiin.