Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autopaikan sähkötolpan käyttö

Vierailija
22.01.2014 |

No siis tuleeko sen tolpan sähkön käyttömaksu oman asunnon sähkölaskuun lisäksi vai sisältyykö autopaikkamaksuun? Klassinen väittelytilanne ukon kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taloyhtiöstä. Yleensä on vastikkeessa, mutta ei me voida teidän tilannetta täällä tietää.

Vierailija
2/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu meillä ainakin autopaikkamaksuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autopaikka 4€/kk ja talvikuukausina otetaan sisälämppäristä 4€/kk lisää. Maksan vastikkeessa.

Vierailija
4/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erillinen autopaikka maksu 9€/kk

Vierailija
5/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä autopaikka 13e/kk sisältää sisäilmalämmittimen. Sama maksu kesät talvet. Mies onkin kiilannut sen ajastimen jumiin joten se lämmittää autoa nokoajan kun se on piuhassa, eli läpi yön. Niin ja tuohon maksuun siis sisältyy sähkö.

Vierailija
6/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole toisiaan poissulkevat asiat. Autopaikkamaksu pitää sisällää itse parkkipaikan kustannukset (auraus yms). Vanhemmissa taloyhtiöissä pitää sisällään myös sähkön (sähkö menee taloyhtion mittarin kautta), uudemmissa sähkö menee jokaisen oman mittarin kautta.

Vierailija
7/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tolpasta maksetaan 6e/kk, riippumatta mihin sähköä käyttää, vai käyttääkö ollenkaan. Vastikkeessa peritään. Katokseton paikka rivariyhtiössä.

Vierailija
8/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako me tiedämme teidän taloyhtiöstä. Ent paikassa maksoimme autopaikan maksun muualle, nyt ihan itse koko sähkön, auro on ilmaiseksi pihalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi