Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon muuttunut jotenkin niin, että yhtäkkiä ihmiset

Vierailija
01.02.2014 |

lähestyvät minua ja haluavat olla kanssani. Onko kenellekään käynyt näin? Myönnän, että olen ollut avoimempi kuin aiemmin ja ehkä hymyillyt enemmän. Olen laihtunutkin. Mutta onko se muka noin yksinkertaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi 2 vuotta sitten kesällä samantyyppinen juttu. Lihoin 3kg, että huomattavasti oli peppua enemän, ja minulla oli koko ajan hyvä draivi.. Ja niin vaan miehet lähestyivät! Sen kesän saldona oli torjutut iskuyritykset mm : Pikku G:ltä, NHL jääkiekkoilijalta, pikajuoksijalta, pankin toimarilta. Kyllä se itsevarmuus on tärkeintä!

Vierailija
2/3 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt jonkun noista antanut iskeä itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:21"]

lähestyvät minua ja haluavat olla kanssani. Onko kenellekään käynyt näin? Myönnän, että olen ollut avoimempi kuin aiemmin ja ehkä hymyillyt enemmän. Olen laihtunutkin. Mutta onko se muka noin yksinkertaista?

[/quote]

Se todellakin on noin yksinkertaistä, hymyilevä positiivinen tyyppi vetää puoleensa.

Mä olin parikymppisenä aika kaunis, tein mallinhommia ja Eino Makunen yritti vokotella mua missikisoihinkin, mutta silti kukaa ei koskaan tullut juttelemaan. Nyt melkein nelikymppisenä ja 20 kiloa painavampana saan hätistellä liiempia ihailijoita ja wannabe frendejä pois. Olin nuorena aikamoinen hapannaama ja drama queen, nykyään elämääni ja itseeni tyytyväinen, positiivinen ja hyväntuulinen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä