Jos teette lapsia älkää kerjätkö muilta joululahjoja tai avustuksia!
Teille maksetaan tulot sitä varten,jos ei riitä käytätte rahat väärin ja itseenne.
Kommentit (33)
Entäs jos mies lähtee tai tapahtuu jotain?
Kehtaattekin ulista valtion tahtoa vastaan. Valtio haluaa lisää lapsia! Ja jonkun ne huono-osaisten ja tyhmien lastentekoautomaattien tuotosten joululahjat pitää maksaa.
Ei mikään niin kornia kuin tatuoitu,rakennekyntinen äiti pyytelemässä joulua 4 muksulle face ryhmässä. Vali vali...
Kuka maksaa tulot sitä varten? Ikinä kuullutkaan.
Ajattelin lähteä pakolaíseksi saudi-arabiaan ja vaatia että muuttavat systeeminsä vastaamaan minun ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten sulla on ne säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sopeudutaan tilanteeseen ja mietitään asiat uudelleen. Järjestellään ja priorisoidaan niin, että jostain täytyy luopua, jotta jotkin asiat voi säilyttää.
Mulla ei oo lapsia
ap,
anna mulle lahjoja!
Mitkä tulot maksetaan? Mistä? Kuka maksaa?
Kerjääminen pitäis kieltää lailla!
Eikö tää kumoa teidän harhan että lapsiperheet saa kaikki tuet? Ei saa enää, lapsiperheiltä säästetään. Nyt tää lisääntyy, kun koronatoimet niittää työttömyyttä.
Joulu monelle ahneelle tekosyy kerjätä lahjoja ja ruokaa että omat rahat säästyy!
Mitkä tulot mulle muka maksetaan???
Minusta ap ja koko tämä keskustelu vaikuttaa aika kylmältä. Osallistun tänäkin vuonna Joulupuu-keräykseen viemällä useamman lahjan ja nyt uutena tein myös 4 lahjaa Operaatio joulun lapsi -keräykseen. Lisäksi annat lahjat kaikille sisaruksieni ja mieheni sisarusten lapsille (6 lasta). Itselläni on 2 teiniä ja heille toki myös.
Olen tavallinen naimisissa oleva kokopäivätyössä käyvä nainen ja lapset tuo elämääni paljon iloa ja ovat Jumalan siunaus.
Emjuso kirjoitti:
Eikö tää kumoa teidän harhan että lapsiperheet saa kaikki tuet? Ei saa enää, lapsiperheiltä säästetään. Nyt tää lisääntyy, kun koronatoimet niittää työttömyyttä.
Laitatko lähteen, kiitos. Mitä lapsiperheiltä on muka säästetty?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tulot maksetaan? Mistä? Kuka maksaa?
Älä oo tyhmä. Jos ei muka mitään muuta tuloa, niin lapsilisät ja toimeentulotuki.
Tää. Kehtaavat pyytää vielä kalliita lahjoja ja ovat kiittämättömiä.