Voiko taksikuskia pyytää avaamaan oven pois lähtiessä?
Jotenkin se olisi minusta olennainen osa kuljetuskulttuuria, mutta kokeeko jotkut sen jopa nöyryyttävänä jos pyytää? Siis jos kyse vähän paremmasta firmasta, en tarkoita niitä halvimpia pilipalitakseja.
Kommentit (8)
Kyllä minulle taksikuskit avaavat oven. Vain jos pysähtyy niin vilkasliikenteisen kadun varteen, että olisi vaarallista nousta autosta, sanon ettei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle taksikuskit avaavat oven. Vain jos pysähtyy niin vilkasliikenteisen kadun varteen, että olisi vaarallista nousta autosta, sanon ettei tarvitse.
Miten ihmeessä? Jäätkö istumaan paikoilleen vai mistä he tietävät että haluat oven avattavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä? Jäätkö istumaan paikoilleen vai mistä he tietävät että haluat oven avattavan?
Jos istun taksissa, sanon kuskille ettei tarvitse avata, jos ei tarvitse avata. Jos taas odotan kadun varressa taksia, näytän pienellä eleellä, että avaan itse oven. Miten asia on niin vaikea sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos istun taksissa, sanon kuskille ettei tarvitse avata, jos ei tarvitse avata. Jos taas odotan kadun varressa taksia, näytän pienellä eleellä, että avaan itse oven. Miten asia on niin vaikea sinulle?
No kun ei minulla kuskit tee elettäkään että tulisi avaamaan, mennessä tai tullessa. Oletus tuntuu olevan, että asiakas avaa itse.
Joo, kokeileppa pyytää mehmettiä avaamaan sulle ovi.
Kyllähän se avaa, kun et vaan lähde muuten pois. Ei se sua seuraavalle keikalleen mukaan ota.
Up