23-vuotiaalla miehellä jo harmaita hiuksia?!
Häh? Miten voi olla? Oli eilen treffit... naamasta näyttää ehkä 26-vuotiaalta.
Kommentit (24)
Voi olla. Mun miehen hiukset taisi olla tuossa vaiheessa jo ohenemassakin.
Mun eno kaljuuntui päälaeltaan jo vähän päälle 20-vuotiaana. Ja kaljuuntui siis ihan kunnolla.
Minä löysin ensimmäisen harmaan 22-vuotiaana nuorena naisena.
Aikani värjäsin, sitten en enää viitsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun eno kaljuuntui päälaeltaan jo vähän päälle 20-vuotiaana. Ja kaljuuntui siis ihan kunnolla.
Apua. Siis jos nyt pariutuisin 20-vuotiaan miehen kanssa, niin on ihan odotettavissa että parin vuoden sisään tulee harmaita hiuksia ja hiukset ohenee? :/ voi luoja sentään.
Löysin eilen muutaman harmaan kulmakarvan. Hiukset alkoivat ohenemaan jo kymmenen vuotta sitten.
-M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Siis jos nyt pariutuisin 20-vuotiaan miehen kanssa, niin on ihan odotettavissa että parin vuoden sisään tulee harmaita hiuksia ja hiukset ohenee? :/ voi luoja sentään.
No eihän se, että mun miehelle ja sukulaiselle on noin käynyt, tarkoita, että niin käy kaikille. Ei sillä tosin mulle niin paljon merkitystä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se, että mun miehelle ja sukulaiselle on noin käynyt, tarkoita, että niin käy kaikille. Ei sillä tosin mulle niin paljon merkitystä ole ollut.
No kun näyttää olevan niin yleistä...
Mua ituttaa niin paljon kuinka emmetin pinnallisia ja keinotekosia suomalaisista on tullut!!
Vierailija kirjoitti:
Mua ituttaa niin paljon kuinka emmetin pinnallisia ja keinotekosia suomalaisista on tullut!!
En usko, että pinnallisuus on muuttunut paljon ajan myötä. Nykyään ei vain ole pakko pariutua pärjätäkseen ja se on hyvä. Miksi mennä yhteen sellaisen kanssa, joka ei sytytä ollenkaan? Ihan ymmärrettävää, että minäkään kaljuuntavana setämiehenä en ole naisten makuun.
Up. En halua mitään vanhan näköistä miestä, kyllä nuoren miehen pitää näyttää nuorelta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Up. En halua mitään vanhan näköistä miestä, kyllä nuoren miehen pitää näyttää nuorelta. Ap
No hommaa sitten sellainen.
Ai vitsit mutta nuori harmaatukkainen mies on kyllä kuuma! Siinä on vähän niinkuin samassa paketissa nuori uros ja hopeakettu <3
Mun ex-miehelle tuli ekat harmaat 25-vuotiaana.
Itsellä ei ole vielä näin 30-vuotiaana, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän, mutta ei näytä löytyvän mistään nuoren näköstä miestä! Pitää varmaan tapailla 18-vuotiaita, mut joko niilläki no harmaita hiuksia? :D Ap
Onneks mun mies ei ole harmaa vielä vähän päälle kuusikymppisenäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän, mutta ei näytä löytyvän mistään nuoren näköstä miestä! Pitää varmaan tapailla 18-vuotiaita, mut joko niilläki no harmaita hiuksia? :D Ap
Suurimmalla osalla nuorista hiuksissa ei ole harmaata.
Ai että, harmaantuvissa miehissä on charmia. Itse aloin harmaantua jo 22-vuotiaana (nainen), mutta värjään hiukseni.
miesten rupsahtamisel ei kyl oo mitää rajaa 🤦♀️ viddu jo 20v iha rupsahtaneit. rööki sen tekee vai?
Ite oon ajatellu, et jos värjäis hiukset harmaiksi… Hullu idea, mut miun hiukset on itteeni varten eikä pinnallisten ihmisten kuten vaikka AP:n. :) Harmaat on sellaiset "viisaan" näköset ja omasta mielestä ne kävis. M25
Miehet rupsahtavat jo parikymppisenä, joten selittänee... ikävää.