Koska menit takaisin töihin?
Eli minkä ikäinen lapsi oli kun menit takasin töihin?
Kommentit (22)
Kun nuorin täytti kolme vuotta, keskimmäinen meni eskariin ja vanhin tilalle luokalle. Kahdeksan vuotta olin kotona.
Kun esikoinen oli 3 ja kakkonen 1v 4kk.
Kun esikoinen oli 7v ja nuorin 10kk.
Lapsi oli pikkasen vajaa 4-vuotias. Hoidon hän aloitti kyllä vähän päälle 3-vuotiaana kun aloin lukea yo-kirjoituksiin, mutta töitä sain vasta myöhemmin.
Ekasta takas tokan jälkeen 1,5v, kolmannen kanssa nyt kotona ja lähden töihin kun on 10kk
7 korjaa, siis eka lapsi oli 5kk kun lähdin jatkamaan opiskeluja
Esikoinen oli kymmenkuinen. Mies jäi vuorostaan hoitovapaalle vuodeksi ja sitten jäin uudelle äitiyslomalle. Kuopuksen jälkeen menin töihin ja lapset hoitoon, kun lapset olivat 2,5 ja 4,5 -vuotiaat.
Vanhempi oli 4v 4kk ja nuorempi 2v 2kk.
Lapsi oli 10kk kun jättäydyin työttömäksi. Uudella kotipaikkakunnalla ei ollut töitä valmiina. Viikon ehdin olla työttömänä. Naapurini hoiti lasta kaksi kuukautta ja anoppi kaksi viikkoa ennen kuin saatiin pph paikka. Lapsi oli pikkusen päälle vuoden kun aloitti ns. virallisen hoidon.
Olivat 5v ja 3,5v kun aloittivat pk- uransa.
Menin töihin kun esikoinen oli 8v ja kuopus oli 6v
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:18"]
Esikoinen oli kymmenkuinen. Mies jäi vuorostaan hoitovapaalle vuodeksi ja sitten jäin uudelle äitiyslomalle. Kuopuksen jälkeen menin töihin ja lapset hoitoon, kun lapset olivat 2,5 ja 4,5 -vuotiaat.
[/quote]
öh, mitä alapeukuttamista tässkin nyt oli jonkun mielestä?
ihmettelee 9
Helsingissä 30 % yksivuotiaista on päiväkodissa ja alle kaksivuotiaista puolet. Kolmevuotiaista 2/3 on päuväkodissa. Siinä sinulle tilastietoa, nämä tilastot löytyvät kaupungin sivuilta :)
Ysi, tässä näyttää joku katkera ja huonoa omaatuntoa poteva alapeukuttavan kaikkia niitä vastauksia, joissa joku kertoo vieneensä lapset hoitoon vasta vähän isompina.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:40"]Menin töihin kun esikoinen oli 8v ja kuopus oli 6v
[/quote]miksi joku alapeukutti??
Täällä on varmaan tasan kaksi alapeukuttajaa. Toinen joka ei suvaitse lorvailijaäitejä ja toinen joka ei suvaitse äitejä jotka menee töihin ennen kuin lapsi on muuttanut pois kotoa.
Onneksi me ollaan erilaisia ja erilaisista olosuhteista.
Esikoinen oli 5kk:n kun menin töihin.
Kuopus oli 10kk:n ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:57"]Täällä on varmaan tasan kaksi alapeukuttajaa. Toinen joka ei suvaitse lorvailijaäitejä ja toinen joka ei suvaitse äitejä jotka menee töihin ennen kuin lapsi on muuttanut pois kotoa.
Onneksi me ollaan erilaisia ja erilaisista olosuhteista.
[/quote]jep, ei kaiken pidä olla samasta muotista... Itse olin nuori äiti, kaikilla ennakkoluuloja esim että olisin kouluttamaton vaikka olin saanut amiksen käytyä...
Esikoinen meni eskariin ja kuopus neliv,uotiaana puolipäivähoitoon.