Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

165cm 110kg, mieheni palvoo minua ja minulla on myös salasuhde

Vierailija
25.10.2020 |

Uskotko? Miehet sporttisia miehekkäitä uroksia. Itse olen myös opiskellut, jos joku sitä epäilee.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hieno juttu sinulle.

Vierailija
2/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Joku lähihoitaja oot kuitenkin ja naapurin aikamiespoika Pekka 50v ehkä kuolaa ahterisi perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme se on, kun oot noin kivan kuuloinen tyyppikin.

Vierailija
4/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, ei ne kilot vaan Persoona!!

Vierailija
5/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi feeder?

Vierailija
6/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mä olen 164/96. Miestä ei haittaa. Mua haittaa. En halua olla läski. Laihdutan ainakin 20kg.

Vierailija
7/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään ylpeilyn asia minun mielestä, joten kyllä uskon :D 

Vierailija
8/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 56kg/165 cm ja mulla on pitkä parisuhde, yli 40 v, ja vain yhden palvovan miehen kanssa. Niveleni ja veriarvoni ovat huippuluokkaa.

Vierailija
9/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Itselläni samat mitat ja todellakaan kukaan mies ei kiinnostu minusta. Ei edes rumat läskit.

Mutta toisaalta kuten tuolla jossain muussa ketjussa luki, joillakin vaan on jotain käsittämätöntä vetovoimaa vaikka eivät olisikaan mitään erityisen hyvän näköisiä.

Itsehän olen tällainen luuseri etten houkuttele ketään edes kaverina. Ei ystäviä, ei miehiä, sitä on mun elämä aina ollut.

Vierailija
10/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla Ap on kuitenkin huono itsetunto, kun pitää täällä kehua!  Kehuttavia asioita noista ei ole mikään, palvova puolisokaan ei ole sinun ansiotasi, petetty raukka!

Vierailija
11/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa. Itselläni samat mitat ja todellakaan kukaan mies ei kiinnostu minusta. Ei edes rumat läskit.

Mutta toisaalta kuten tuolla jossain muussa ketjussa luki, joillakin vaan on jotain käsittämätöntä vetovoimaa vaikka eivät olisikaan mitään erityisen hyvän näköisiä.

Itsehän olen tällainen luuseri etten houkuttele ketään edes kaverina. Ei ystäviä, ei miehiä, sitä on mun elämä aina ollut.

Ei ne rumat läskitkään pidä rumista läskeistä. Eikä sporttiset miehet/naiset sporttisista. Kun ei tuo oma ulkonäkö vaikuta siihen, mitä pitää kauniina.

T: sporttinen mies, jolla runsasmuotoinen vaimo.

Vierailija
12/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena tullut vähän siihen lopputulokseen, ettei sillä kropalla niin väliä, kunhan on nätti naama.

Vierailija
13/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkeiden tutkijoilla on monesti vähän erilainen naismaku.

Vierailija
14/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena tullut vähän siihen lopputulokseen, ettei sillä kropalla niin väliä, kunhan on nätti naama.

Ei sillä naamalla väliä, kunhan jakaa toosaa.

Vierailija
15/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen arvo suhdemarkkonoilla on aina miestä paljon parempi, vaikka olisi miten lihava. Ainoastaan todella rumat kasvot voi olla haitaksi.

Vierailija
16/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Olen itse ollut vähän samassa tilanteessa: olin 168cm/105kg, naimisissa urheilullisen ja normaalipainoisen miehen kanssa ja minullakin oli jonkinlainen salasuhde tai molemminpuolinen ihastumisviritelmä erittäin komean miehen kanssa.

En kuitenkaan ollut itseeni tyytyväinen (fyysisesti tai etenkään henkisesti) ja olen sittemmin karistanut 25kg + n. 70kg, eli sen salasuhdemiehen. Jo nyt olen merkittävästi onnellisempi, enkä kaipaa mitään itsetuntopönkitystä muiden miesten taholta. Painonpudotus tosin jatkuu vielä.

Vierailija
17/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä tosiasia: hyvin monelle miehelle kelpaa kuka tahansa nainen, joka vaan antaa niille toosaa. Sinuna en leuhkisi asialla yhtään.

Vierailija
18/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissejä on moneen lähtöön.

Vierailija
19/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskipoimujen välissä sykkivälle lihareiälle ottajia löytyy!

Vierailija
20/23 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi ja ihraisempi sitä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme