Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo/vielä varanneet matkaa talvelle 2015?

Vierailija
01.02.2014 |

Minne, millaisella kokoonpanolla, hinta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu, risteily läntisellä Karibian merellä. Hinta 2200€, lentoja ei ole vielä ostettu, matkaan lähtee mies ja minä.

Vierailija
2/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu, Thaimaahan.

2aik+2lasta jotka silloin 11v ja 13v, 15vrk/6000€ aamiaisella 4 tähden hotelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai nyt herranjumala, kun en ole vielä edes tämän vuoden matkoja varannut.

Vierailija
4/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä varasin jo viime vuonna. Nyt varaillaan matkoja syksylle 2017...

Vierailija
5/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan Jumalaa huutelet, jos haluaa johonkin tiettyyn maahan/kohteeseen/sesonkaikaankin vielä ja perhekoon huoneiston, niin matka kannattaa varata tod ajoissa. Enkä edes puhu turistirysistä koska nihinhän nyt saa vaikka äkkilähtöjä aika hyvin.

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:37"]

No en kai nyt herranjumala, kun en ole vielä edes tämän vuoden matkoja varannut.

[/quote]

Vierailija
6/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
7/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:46"]

Minne, millaisella kokoonpanolla, hinta?

[/quote]

Ei vielä. Mies ja tytär haluavat alpeille talvilomalle kevättalvella 2015. Mua kiinnostaisi enemmän lämpö... ehkä siksi ei ole vielä varaustakaan tehty

Vierailija
8/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:37"]

Joo, mä varasin jo viime vuonna. Nyt varaillaan matkoja syksylle 2017...

[/quote]

Lentoja on vissiin vähän vaikea varailla, nyt myynnissa tammikuu 2015:D

Edelliseltä lomalta palattiin 3,5 vkoa sitten, vielä ei ole varattu talvilomaa, kesän matka kyllä

Vierailija
9/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla varata noin pitkälle eteenpäin, vaikka olenkin ihan varma että jonnekin olen myös ensi talven talvilomalla lähdössä. Sekä miehen että minun työkuviot saattavat muuttua, ja tis mitä muutakin tulee joskus vuoden päästä otettavaksi huomioon... Halvimmalla varmaan saisi jos näin ajoissa tilaisi, mutten tosiaan uskalla vielä sitoutua niin tarkkoihin suunnitelmiin ja olen itse asiassa yllättynyt että muut uskaltavat.

Vierailija
10/10 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:22"]

En uskalla varata noin pitkälle eteenpäin, vaikka olenkin ihan varma että jonnekin olen myös ensi talven talvilomalla lähdössä. Sekä miehen että minun työkuviot saattavat muuttua, ja tis mitä muutakin tulee joskus vuoden päästä otettavaksi huomioon... Halvimmalla varmaan saisi jos näin ajoissa tilaisi, mutten tosiaan uskalla vielä sitoutua niin tarkkoihin suunnitelmiin ja olen itse asiassa yllättynyt että muut uskaltavat.

[/quote]

8 varaa seuraavan talven lennot heti kun tulee myyntiin eli 11-12 kk ennen matkaa. Ja kesän liputkin edellisenä syksynä. Talon olemme vuokranneet jopa 2 vuotta etukäteen kun mieleinen löytyi, jos mennään uuteen paikkaan niin eka yhteydenotto 8-9 kk etukäteen

Vuosien kokemus on osoittanut että sesonkien lennot  menee heti  tai hinnat kallistuu kun matka lähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan