Miten pääsee ammatinvalintapsykologin juttusille?
Olen nyt yhteensä 10 vuotta ensin opiskellut ja sitten tehnyt sellaista työtä joka ei tunnu omalta, ja josta en vaan nauti vaikka olen siis todellakin yrittänyt. Harkitsen alan vaihtoa, mutta en ole keksinyt mikä se ala voisi olla, ja pelkään että joudun taas samaan tilanteeseen.
Pääseekö kuka tahansa ammatinvalintapsykologille? Mitä kautta sinne voi varata ajan?
Kommentit (7)
Työkkärin kautta minä kävin. Ei siis tarvitse olla työtön, saadakseen palvelua.
Kiitos vastauksista. Koitin äkkiseltään löytää numeroa, ei ollut niin helppoa kun mitä olin kuvitellut.
Onko teille ollut apua tapaamisesta ammatinvalintapsykologin kanssa? Minkälainen se on ollut? Olette täyttänyt jotain rasti ruutuun kyselyitä jne?
TE-toimistossa tavat vähän vaihtelevat. Osalle saa ajan ottamalla suoraa yhteyssä ammatinvalintapsykologiin, osassa toimistoja ilmoittaudutaan ensin työnhakijaksi, tehdään alkuhaastattelu ja saadaan sen jälkeen aika. Kannattaa muistaa, että ammatinvalintapsykologin asiakkuus edellyttää sitä TE-toimiston asiakkaaksi ilmoittautumista (ei työttömyyttä).
Jos kuuluu johonkin liittoon, voi sitä kautta saada. Muistaakseni mm. SEFE tarjoaa jäsenilleen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 09:44"]
Kiitos vastauksista. Koitin äkkiseltään löytää numeroa, ei ollut niin helppoa kun mitä olin kuvitellut.
Onko teille ollut apua tapaamisesta ammatinvalintapsykologin kanssa? Minkälainen se on ollut? Olette täyttänyt jotain rasti ruutuun kyselyitä jne?
[/quote]
Puhelimitsekin voit hoitaa homman eli soita Työlinjan uraohjaus
0295 020 720,
Ilman ajanvarausta maanantaisin ja torstaisin klo 12–16
etsit numeron ja soitat sille,niin minä oon tehny.tosin voi olla aika pitkät jonot.