Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin ilmoittaa tuloja kassaan!

Vierailija
01.02.2014 |

Olen hakenut ansiosidonnaista päivärahaa työttömyyskassalta loppuvuonna 2013. Nyt tammikuussa tililleni maksettiin kokouspalkkioita, kokouksista, jotka pidettiin loka-marraskuussa. Tämä lukee myös saamassani palkkakuitissa. Joudunko nyt syytteeseen petoksesta, kun olen jo hakenut rahat kassalta ja jättänyt ilmoittamatta nuo palkkiot, jotka vähentävät ansiopäivärahaa. Tämän vuoden alustahan on saanut tienata 300€, mutta tämä ei taida auttaa, kun käy ilmi, että nämä kokoukset on pidetty vuoden 2013 puolella. En muistanut yhtään että saan nuo palkkiot ja maksupäiväkin tuli ihan yllätyksenä! Onko teille käynyt vastaavaa? Olen aina välillä tehnyt myös opettajan sijaisuuksia, mutta niistä olen pitänyt visusti kirjaa. Ihanaa että tuo 300€ uudistus tuli, vaikka itselleni liian myöhään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait kokouspalkkioita? Jos esim. oman asunto-osakeyhtiön hallituksen kokouksista tai luottamustehtävän hoitamiseen liittyvistä kokouksista, jätä ilmoittamatta kokonaan. Sellaisia palkkioita ei katsota soviteltavaksi ansiotuloksi. Vain työsuhteessa tai itsesi työllistäjänä ansaitut kokouspalkkiot vaikuttavat päivärahaan. Toisin sanoen: oletko kokouksissa, koska ne liittyvät olennnaisesti toimeentuloosi? Jos et, unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla