Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hankalaa saada työtodistusta =D

Vierailija
01.02.2014 |

Lähetin entiselle työpaikalle pyynnön että josko voisivat lähettää minulle työtodistuksen. Ekan sähköpostin laitoin 6/1. Mitään ei kuulunut, joten lähetin ylemmälle esimiehelle saman pyynnön. Hän lupasi hoitaa asiaa, ja viikon jälkeen työtodistus tulikin postissa. Muuten hyvä, mutta siihen ei ollut kirjoitettu minä vuonna olin siellä aloittanut =D
LAitoin viestiä taas, kiitin työtodistuksen ja pahoittelin että nyt on pakko valittaa sellaisesta pienestä virheestä että aloitusvuosi puuttu. 
Nou hätä, hän lähettää uuden. 
Meni viikko, uusi tuli, ja... yllätys ylätys, edelleen puuttui se vuosi milloin olin siellä aloittanut =D
JAakun sehän nimenomaan oli se tärkeä tieto, että saan uudelle palkanlaskijalle tiedot työkokemuksesta niin että voisin saada 5v:n kokemuslisää palkkaan =)

Katsotaan ensi viikolla millainen lappu sieltä tulee =D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, kun kysyin työtodistusta työkkäriä varten. Tämä henkilö suuttui. Miten vaikeaa on kirjoittaa lappu jossa on alkamis ja päättymispäivämäärä?

Mikä siinä on vaikeaa. Minulle on myös suututtu. Onko verot ja maksut maksamatta vai mikä on vikana?

Aivan: mitä suuttumisen arvoista sellaisessa on? Rehti työnantaja ei suutu noin normaalista asiasta, koska ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
22/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies joutui hakemaan työtodistuksensa työsuojelun kautta. Että sinne yhteys jos ei ala homma luonnistumaan.

Näin on meillekin suositeltu kun miehen ent. työnantaja (iso firma) on 4 kertaa lähettänyt vääränlaisen todistuksen. Viimeksi saimme "todistuksena" kopiot kaikista työsopimuksista joista ilmeni että laitonta ketjutusta ovat harjoittaneet. Menee työsuojeluun tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, kun kysyin työtodistusta työkkäriä varten. Tämä henkilö suuttui. Miten vaikeaa on kirjoittaa lappu jossa on alkamis ja päättymispäivämäärä?

Mikä siinä on vaikeaa. Minulle on myös suututtu. Onko verot ja maksut maksamatta vai mikä on vikana?

Kannattais mahdolisesti tarkistaa etää on verot ja eläkemaksut menneet ainakin omasta puolesta.

Vierailija
24/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne työtodistukset kannata ottaa jo kun töistä lähtee???

Eikä sit anella niitä jälkikäteen.

Ei välttämättä ole mahdollista saada heti. Esim. Minun ensisessä työpaikassani ei ollut ketään, joka sen olisi voinut kirjoittaa vaan se lähetettiin sitten jälkikäteen postissa.

Vierailija
25/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa päätynyt useammassakin työpaikassa kirjoittamaan itse työtodistukseni ja sitten olen laittanut vaan sähköpostilla esimiehelle kommentein muuta jos mielestäsi joku asia ei ole ok.

Itseasiassa viimeisestä viidestä työtodistuksesta kaikkiin olen itse kirjoittanut ainakin työnkuvauksen.... osan kokonaan. Yhteen vitsillä jopa arvostelun ja sekin kelpasi yrittäjälle eli ei kun nimi alle ja homma hoitui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi