Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen aborttia

Vierailija
01.02.2014 |

Olen 25v nainen, ja koen että ei ole vielä minun aikani lapsille ja perheen leikkimiselle.

Enkä muutenkaan oikeasti pidä lapsista. Kerran aiemminkin olen abortin tehnyt, silloin olin 22v ja en ole sitä päätöstä katunut. Ehkä 35 vuotiaana voisin lapsen tehdäkin, mutta nyt ajatus lähinnä kuvottaa minua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä teet jälleen abortin ja alat jälleen opettelemaan ehkäisyn käytön. Pitäskö palata ihan ala-asteelle asti, että ymmärtäisit typeryytes. Jokainen pano = mahdollinen raskaus.

Mäkin tykkään vaan omista lapsistani, jopa rakastan. Muut ovat ällöttävää kauraa, jota on siedettävä.

Vierailija
2/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse aborttia, vaan sen ettet ole mitä ilmeisemmin aikuisenakaan opetellut ehkäisyn käyttöä.

Okei, voi olla niinkin paska tsägä, että kahdesti "ehkäisy pettää".

Jokin pieni vanhanaikainen haahka minussa sanoo, että jos teet hedelmällisimpinä vuosinasi kahdesti abortin, niin et ole kyllä oikeutettu saamaan sitä lasta silloin 35-veenä puoliksi hedelmällisyytesi menettäneenäkään.

Jos vaan jätät sen homman muille. Kukaan ei tuomitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on liikaa lapsia muutenkin. Puolet pitäisi pakkoabortoida jos multa kysytään.

Vierailija
4/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kumpi olisi pahempi vaihtoehto

a)saat nyt vastentahtoisesti lapsen ja samalla varmistat ettet jää lapsettomaksi

b)teet nyt abortin ja 35-vuotiaana et enää tule raskaaksi vaikka haluaisit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä