Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskalian kokeilu?

Vierailija
31.01.2014 |

Mikä oli nuoruudessanne uskalian seksiin liittyvä kokeilunne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin 11-vuotiaaana esinahan taakse vaikka oli niin halvatun ahdas, että porua väänsin.

Vierailija
2/13 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli pantua rivitalokämpässä ikkunan edessä verhot auki. Samoiten pitkin tanssilavojen pusikoita ja seinustoja tuli rynkyteltyä. Nykyään ei kehtais!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaliainta varmaan oli, kun otin kaveriltani suihin 15-vuotiaana, vaikka vanhempani olivat viereisessä huoneessa. Kaveri teki saman minulle. Muutaman kerran myöhemmin suunnilleen samoissa oloissa pantiinkin, vaikka ei se paljoa uskallusta vaatinut kun kummallakin tuli n. 5 sekunnissa sen jälkeen kun oli kalun sisään peppuun saanut. Homoilut jäi sinne teiniaikaan. naisten kanssa en sitten ole mitään mainittavaa uskaliaisuutta esittänyt. Ei innosta tai kiihota minua.

Vierailija
4/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh onhan noita, mutta laitetaan nyt yksi tähän. Yhden eksän kanssa oltiin liikenteessä isomalla porukalla kaupunkifestareilla ja alkoi jossain vaiheessa panettamaan. No me lähdettiin puskaan "kuselle", mutta naimiseksihan se siellä meni. Porukka jo ihmetteli, että mihin ne jäi, mutta kesken se jäi, kun nainen oli parkkeerannut perseensä muurahaispesään selälleen. Kauhea huuto ja voitte kuvitella, miltä se näytti. Ilta siinä jatkui ja lopulta palattiin leirintäalueelle. Siellä hoidettiin homma loppuun mökkien välissä niin, että nussin takaapäin. Ei kyllä siinä vaiheessa ollut mitään väliä vaikka joku olisi nähnyt.

Vierailija
5/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin tytön kanssa Helsingissä Korkeasaaren eläintarhaan johtavan sillan vieressä siten, että kuvittelin puskan suojaavan meitä. Yhtäkkiä joku rattaita työntävä nainen alkoi kauhean huudon, että menkää hittoon siiä panemaan. Tuli vähän kiire pois. Toinen kerta eri tytön kanssa oli, kun pantiin rannalla ja kurkittiin vain sinne maalle päin, ettei kukaan tule. Yhtäkkiä kuuluu ihan läheltä veden puolelta, että "hyvin näyttää sujuvan...hopihopi"... ja tahtia löivät käsillä. Pari kalastajaa olivat soudelleet ihan muutaman metrin päähän ilman, että olimme lainkaan huomanneet.

Vierailija
6/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin  renkipojaalle 15-kesäsenä paljaalla heinäseipään takana. Luojan kiitos mälli oli suutari. Isä olisi tappanut poijjaan, jos olisin tullut tiineeksi.

Vierailija
7/13 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi kaverin tyttöystävän pillussa  ja hän runkkaa minua kun olemme n. 10 metrin päässä heistä vaan eri huoneessa. He katsoivat leffaa, jota kaikki olimme alkaneet katsomaan. Minä lähdin vessaan ja kaverin tyttöystävä johonkin vaan siitä sohvalta. Tuli luokseni suoraan. Laittoi käteni housuihinsa, joissa oli ihan märkä tavara. Samalla käsi housuihini, joissa taas oli 5 sekunnissa ahdasta. Pakko oli lopettaa minuutin jälkeen, ettei olohuoneessa olijat ala ihmettelemään. Mutta jäipä tuoksu sormiin... :)

Vierailija
8/13 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ikinä ollut mitään paljastelutaipumuksia tai halua paneskella julkisella paikalla. Uskaliainta on lähinnä se, mitä itse itseni kanssa olen puuhannut. Ehkä se kun sain paksun kesäkurpitsan etupuolelle sisään ja työnsin vielä aika paksun dildon peppuun. Pelotti jopa että paikat repeää.

Vierailija
9/13 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naitiin pyynikin jalkasaaressa keskellä kalliota. Humatilasta johtuen kuvittelimme olevamme jossain pusikossa, mutta totuus paljastui myöhemmin. Oli koulun päättäjäiset ja perinteisesti pyynnikkillä on nuoria tuhansittain, myös siellä jalkasaaressa.

Vierailija
10/13 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut aina ihan hetero, kun kaveri kerran kysyi, että saako panna minua. Humalapäivväni sanoin, että kerranhan sitä kaikkea voi kokeilla. Oltiinkin oltu sen verran näkyvillä, että ei jäänyt ihan meidän keskeiseksi jutuksi. Se oli ainoa kerta tuollaista touhua, mutta uskokaa vaan, ettei siitä maineesta enää sillä pienehköllä paikkakunnalla irti päässyt.

Vierailija
11/13 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mieleen tulee kun oltiin kavereilla kattomassa leffaa ja viltin alla siinä maattiin sohvalla kädet toistemme housuissa kun kaveripariskunta viereisellä sohvalla. Tää tais tapahtua pariinkin kertaan ja se jännitys teki siitä vielä parempaa.

Vierailija
12/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetin kesätyttöä työpaikan taukotilassa...

Vierailija
13/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoskellla Oulunkylässä kallion kolossa tyttöystävä nousi ratsastamaan päälleni ja hänen piti tarkkailla, ettei ketään tule. Mutta taisi sumeta liikaa silmissä juuri ennen orkkua, kun yksi pariskunta oli tullutkin näköetäisyydelle taaksemme. Kun kaikki oli ohi, tulivat kertomaan, että se oli kaunis näky, kun pitkä ja paksu kalu painui kauniin pepun ja reisien välistä sisään ja tuli melkein ulos asti. Ajattelivat tehdä heti saman itse, mutta rohkeus ei riittänyt, vaikka lupasimme vartioida. Me menimme kotiin ja videoimme itseämme takaapäin ja kyllä täytyi tunnustaa, että kyllä se kauniilta näytti. Se VHS-video on nyt siirretty DVD-levylle, mutta kohtahan nekään eivät enää pelaa. DVD alkaa olla menneen aikakauden tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä