Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somejulkkisten minäkuva on ihan vääristynyt.

Vierailija
25.10.2020 |

Haluatteko omille tytöillenne samaa? Ihmistä ei hyväksytä sellaisena kuin on, vaan ulkoiset tekijät määrittävät.

Laitan tähän kommenttini, minkä laitoin tuohon Sieppiä koskevaan keskusteluun..

Minulla tulee lähinnä säälin tunne näitä julkkisnaisia kohtaan. (Paitsi tota Sofiaa, huumerahat kelpasi, vastenmielistä.)

Mut miettikää, silikonit, huulet täytteessä, laminaatit hampaissa, tekoripset, tekokynnet, tekorusketus, rinnat ja takapuolet esillä instassa.. Ja mitä vielä, mitä enemmän teettävät itselleen ulkoisia toimenpiteitä ja esittelevät itseään avoimissa vaatteissa, niin sitä innokkaammin naiset hehkuttavat heille "kaunis, ihana, luonnollinen, sisäinen kauneus hehkuu". Ikään kuin yllytetään "vielä lisää, vielä jotain"..

En ymmärrä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä minä (kuvitellulle) tyttärelleni haluaisin, hän tekee aikuisena omat päätöksensä itse ja myös elää seurausten kanssa.

Haluaisitko sinä tyttärestäsi lähihoitajan, joka on alipalkattu ja ylityöllistetty, ja potilaat ja niiden omaiset vain valittavat, ja kansalaiset kutsuvat ahneeksi, jos haluaa vähän paremman palkan siitäkin paskatyöstä.

Vierailija
2/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä karmivampaa on kuinka 2000-luvulla tästä kolhosta kumilla täytetystä drag queenistä lisäkkeineen tuli "kauniin" naisen esimerkki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä minä (kuvitellulle) tyttärelleni haluaisin, hän tekee aikuisena omat päätöksensä itse ja myös elää seurausten kanssa.

Haluaisitko sinä tyttärestäsi lähihoitajan, joka on alipalkattu ja ylityöllistetty, ja potilaat ja niiden omaiset vain valittavat, ja kansalaiset kutsuvat ahneeksi, jos haluaa vähän paremman palkan siitäkin paskatyöstä.

Enemmän minä arvostan lähihoitajaa, ja soisin heille, niin kuin monelle muullekin enemmän palkkaa. Valitettavasti en päätä siitä.

Katkeroitumisella ei pitkälle pötki tässä elämässä. Se syö sinua henkisesti. Jos et ole tyytyväinen ammattiisi ja työhösi, niin opiskele toiselle alalle. Se on mahdollista.

Vierailija
4/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa tällä sometyöllä voi hankkia ja mikäs siinä, mutta aika ei anna armoa ja ulkonäössäkin tulee ikä vastaan.. Lähihoitajan työ voi olla mielekästäkin, mutta kaikille sovi. Ihan kohtuu hyvin ansaitsen lähärinä..

Vierailija
5/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sometyöllä aikansa hankkii, mutta aika ei anna armoo ja ikä tulee jo vastaan. Itse tykkään lähihoitajan työstä ja henkisesti antaa paljon.. Ihan kohtuu hyvin hankin, mutta hei.. aina voi vaihtaa alaa.

Vierailija
6/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFansiin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi