Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko rakastunut ystävääni? Vai mitä sekoilen?

Vierailija
31.01.2014 |

Olen ollut pitkässä suhteessa miesystäväni kanssa. Miesystävä on käynyt jotenkin etäiseksi viimeaikoina. Seksikään ei tunnu oikein missään.

Silti viihdymme yhdessä, ikävöin häntä nytkin. (Mies töissä)

Toisaalta kävin tänään tapaamassa pitkäaikaista ystävämiestä. Olemme joskus nuoruudessa pussailleet ja olin erittäin ihastunut häneen yläasteella. Hän saa minut aina tuntemaan oloni hyväksi, kehuu vilpittömästi, halailee. Olen kertonut hänelle aiemmista tunteistani, hän kertoi tunteneensa samoin niihin aikoihin.

Viimeksi kun näimme pitkästä aikaa olin meikittä, väsynyt ja kaikin puolin kamalan näköinen. Mies sanoi silmät hehluen että kaunistun aina vain enemmän.

Soittelemme toisillemme vaikeissa asioissa, voin aina tukeutua häneen.

Vaikka ikävöinkin miesystävääni, oikeastaan tahtoisin istua iltaa tämän ystäväni kanssa.

Mitä minä oikein sekoilen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua tuli, saisko kommenttia?

Vierailija
2/2 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi oo ihan klassinen juttu. Omassa suhteessa ei mee hyvin ja alkaa siihen tyhjyyteen joku muu kolahtaa. Joku jolta saa ihailua ja kaikkea hyvää. Sellaiselta joka ei jaa arkea sun kanssa.

Peruskuvio. Oikeesti. Älä ny ala sekoilemaan vaan keskity siihen parisuhteeseen. Pahimmassa tapauksessa menetät kaiken jos hetken ihastuksessa menet sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän