Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääks jotkut muka siis oikeesti viell pöytätietokoneit?!? :D

Vierailija
24.10.2020 |

Turhia ja hitaita, myös ylikuumenevii ja isoi joita ei jaksa siirrell. Parempi vaa laittaa hyvä luuri telkkuu kiinni ja laittaa sit bluetooth näppäimet hiiret ja kuulokkeet tulille. Iso näyttö paljo parempi ja mun 70tuumanen tv on halvempi ku sun 24tuumanen tietokonenäyttö :D

No kannattaa käydä töissä kun ette osaa käyttää rahojanne järkevästi :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokonehullu.

Vierailija
2/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöytätietokonehullu.

Ei vi ttu miten tämä kommentti on voinut saada 82 yläpeukkua? Kuinka v i tu n tyhmää porukkaa tällä palstalla on, kun menevät näin alkeelliseen rölliin. Ei ole mitään pöytätietokonehullua vaan joku, josta on hauskaa jatkaa tekemästä näitä avauksia, koska tietää teidän lankeavan näihin aina uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läppäri tietokone. Se on parempi kuin pöytäkone mutta huonopuoli on se että päivittäminen on aika hankalaa.

Vierailija
4/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pöytäkone olisi huonompi? Mietin juuri ostanko iMacin vai Macbook Pron. Pro on 1000 euroa kalliimpi, siinä on vain 16” näyttö. iMacissa on 21-27” näyttö.

iMacissa ei ole erillistä keskusyksikköä ollenkaan, pelkkä näyttö ja näppis.

Vierailija
5/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis kun on pelaaja niin tarvii vähän järeemmät vehkeet ku noi.

Vierailija
6/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkone ja älykännykkä. Toimii.

Vierailija
7/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri olisi kyllä kevyempi ottaa mukaan, mutta pöytiksellä ja näytöllä mennään.

Vierailija
8/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obvious bait is obvious. No näykätään hieman.

Mun 32 tuumasessa tietokonenäytössä on parempi kuva kuin sun hikisessä 70 tuuman pask*telkussa. Ja miksi sitä pitäisi edes siirrellä? Raskasta tätä toimistopöytääkin olisi siirrellä :DDDddd.

Vierailija
9/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää, lapsonen, kyllä käyttää. Jotkut työt on sellaisia, esim. editointi, graafinen suunnittelu, mallintaminen jne, että niitä ei tehdä pikku läppärillä, tai sohvalla makaamalla ja heijastamalla tabletti näyttöön.

Vierailija
10/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kirjoituskone.

Vierailija
11/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä esimerkki miten kaikki tämänlainen turha paska pitäisi siivota pois palstalta. Tyylistä päätellen taas joku napero ulilaudalta. Kumma että ei toivottujen pitää aina väkisin tunkea tälle palstalle omilta jäte-palstoiltaan. 

Vierailija
12/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida tietää mitään tietokoneista. Kaikki luettelemansa ongelmat kuvaavat juuri läppäriä, eivät pöytätietokonetta.

Pöytökoneessa jäähdytys toimii paremmin ja koneessa on paremmin vääntöä raskaampaan työhön/hupiin, samalla rahasummalla saa paremman koneen. Näytöt ja näppäimistö ovat pöytäkoneessa paremmat, eikä akku tyhjene jatkuvasti.

Vierailija
13/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditte meidät opiskelijat, jotka rehaavat tablettia edestakaisin opiskelupaikan ja kodin väliä. Ei oikein jaksaisi pöytäkonetta roudata.

Vierailija
14/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti pelaa vielä vuonna 2020 tietokoneella tai muullakaan laitteella pelejä? Niitähän pelattiin 90 luvulla. Kun tuli älykännykät tietokoneenkin käyttö loppui lähes kokonaan, ei tule enää avattua tietokonetta viikkokausiin. Tablettikin on parempi

Vierailija
15/20 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näyttö on varastossa. Telkkaria minä käytän näyttönä. Olen käyttänyt jo yli 10 vuotta. Asensin jo aikoinaan putkitelkkarinkin kiinni tietokoneeseen.

-.Sinkkiş

Vierailija
16/20 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti pelaa vielä vuonna 2020 tietokoneella tai muullakaan laitteella pelejä? Niitähän pelattiin 90 luvulla. Kun tuli älykännykät tietokoneenkin käyttö loppui lähes kokonaan, ei tule enää avattua tietokonetta viikkokausiin. Tablettikin on parempi

Selkeästi yrität baittaa mua mutta vastaan että sinua fiksummat ihmiset

Vierailija
17/20 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap voisi ostaa kunnon pöytäkoneen eikä mitään halpaa ja hidasta.

Ja tiedoksesi että monet käyttää pöytäkonetta, pelaajat, tubettajat, ja muut jotka tekevät koneella töitä.

Vierailija
18/20 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykkäpelit on vähän eri juttuja kuin tietokonepelit jos et tiennyt :) huomaa ettet ooetietokonetta nähnytkään jos kännykkäpelit hyviä

Vierailija
19/20 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinq daa, käyttää.

Vierailija
20/20 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhelinta ole helpointa stalkata?