Järkytyin. 35-vuotias mieheni sanoi
Salkkareissa Iidaa näyttelevää Rosa Rusasta seksikkääksi. En oikein tiedä, mitä ajatella. Mitä mieltä?
Niille, jotka eivät tyttöä ole ennen nähneet.
http://static.iltalehti.fi/viihde/15950273_vi.jpg
Kommentit (36)
tai on siis 21. ihan sama, joka tapauksessa täysikänen.
t.itekin 92-syntynyt
Kai miehellä mielipiteitä sentään saa olla. Ei varmaankaan sanonut, että aikoo etsiä tytön käsiinsä ja päästä saman filtin alle? Itse et tietenkään edes vilkaise ketään muuta, kuin omaa miestäsi? Ajatus ei ikinä harhaile, eihän? ;D
Häh onko oikeesti 21v?? näyttää 15-vuotiaalta, samoin kuin muut teinit sarjassa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:22"]
Kai miehellä mielipiteitä sentään saa olla. Ei varmaankaan sanonut, että aikoo etsiä tytön käsiinsä ja päästä saman filtin alle? Itse et tietenkään edes vilkaise ketään muuta, kuin omaa miestäsi? Ajatus ei ikinä harhaile, eihän? ;D
[/quote]
Dilledong.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:31"]
Ap kysy mieheltäs onko vieläkin samaa mieltä?x¥D
[/quote]
Mikä sille on käynyt, kun noin on turvonnut?
jätä se. Mun miehelle kävi samoin. Nyt se katuu ja haluu mut takasin. Sanoin ettei onnistu. Ennenku peruu sanansa.
Vierailija kirjoitti:
Tossa kuvassa se näyttää 35-40v:ltä. Mikä ihme sua järkytti?
Näyttää telkkarissakin.
Vierailija kirjoitti:
No miten se sen sanoi? Silleen setämäisesti vai ihan vaan ohimennen? Kyllä omastakin mielestäni tuo seksikkyys-sana noin paljon nuoremman naisen kohdalla on vähän etova. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa.
Ei ikäero muuta sitä totuutta jos joku on seksikäs. Eikä ikäerolla ole mitään merkitystä
Jätä se sika! Tuon ikäisen miehen pitää sanoa vain Paula Koivuniemeä tai Katri Helenaa seksikkääksi, eikä tuollaisia nuoria lapsinaisia. PEDOFIILI!
Itekin katoin ett tyttö on jotain 16 ja vähän ällöö jos joku 35 sanoo seksikkääks, mutt jos onkin jo 23 eli täysikänen niin en sit ihmettele miehen sanomisia.,, PAitsi jos sekin katto et "onpa hot just sopivasti sakkolihan ylittänyt tyttö!!!"