Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkovuodossa verta. Apua.

Vierailija
31.01.2014 |

Menkkojen pitäisi alkaa nyt viikonloppuna. Nyt minulta on kolmena päivänä jäänyt paperiin pyyhkiessäni valkovuotoa, jossa on häivähdys verta (yhtenä päivänä oli vähän enemmän kuin aavistus). Onko normaalia? Aiemmin ei ole ollut vastaavaa!

Gynelle ei kannata varmaan kesken menkkojen mennä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tulossa siihen ikään. Lähestyt kolmeakymppiä?

Vierailija
2/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:06"]Olet tulossa siihen ikään. Lähestyt kolmeakymppiä?

[/quote]

Juu olen jo 32. :)

Ap

Vierailija
4/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekympin tietämillä monet, monet ovat sanoneet, että 2 päivää ennen menkkoja tulee runsaasti ruskeata vuotoa. Sitten yhtäkkiä pari päivää kuivaa ja vasta tuon jälkeen kunnon menkat. Liittyy kai hormonitoiminnan muutoksiin. Varo, tuosta alkaa myös lihominen ja keski-ikäistyminen, jos syöt kuten ennenkin. Vähennä kalorimäärää. Nyt tarkkana.

Vierailija
5/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on tullut kyllä silloin tällöin jo teinistä saakka.

Vierailija
6/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]Kolmekympin tietämillä monet, monet ovat sanoneet, että 2 päivää ennen menkkoja tulee runsaasti ruskeata vuotoa. Sitten yhtäkkiä pari päivää kuivaa ja vasta tuon jälkeen kunnon menkat. Liittyy kai hormonitoiminnan muutoksiin. Varo, tuosta alkaa myös lihominen ja keski-ikäistyminen, jos syöt kuten ennenkin. Vähennä kalorimäärää. Nyt tarkkana.

[/quote]

Hihih kiitos tästä. Onneksi näin urheilijana on elintavat kunnossa, ja geenit puoltaa hoikkuutta. Olen tosin huomannut, että kulutus on pienentynyt 10 vuoden takaisesta.

Mä rupesin nyt vasn miettimään, et alkaako olla kiire, jos sen kolmannen lapsen vielä haluaisin! :/

Vierailija
7/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ainakin oli aikaa tehdä vielä pari lasta lisää. Syntyivät kun olin 35 ja 36. Tuo muutos vuodossa oli alkanut jo 30-vuotiaana. Raskaudet tärppäsivät lähinnä "heti" ja kuopus 8 viikon kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
8/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt samaa. Olen 31.

Vierailija
9/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi tuo tiputteluvuoto 32v. toisen lapsen syntymän jälkeen.

Pari päivää ennen kuukautisia vähän veristä vuotoa.

Nyt tuo tiputtelu alkaa jo viikkoa ennen kuukautisia ja olen 45v.

Ärsyttää!

Vierailija
10/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa pelännyt vaikka ja mitä tiputteluvuodon vuoksi, kun täytin 30! Papa oli ok eli ilmeisesti se on se vanhuus...

Vierailija
11/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkavaa vanhuutta on. Kolmevitosena alkaa yhtäkkiä maa vetä puoleensa myös rintoja. Itselläni lösähti silloin vuodessa piukeat tissit, joiden alla ei kynäkään pysynyt. Nyt siellä roikottaa penaalia ja eväsleipärasiaa.

rva 43

Vierailija
12/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:33"]Kyllä se alkavaa vanhuutta on. Kolmevitosena alkaa yhtäkkiä maa vetä puoleensa myös rintoja. Itselläni lösähti silloin vuodessa piukeat tissit, joiden alla ei kynäkään pysynyt. Nyt siellä roikottaa penaalia ja eväsleipärasiaa.

rva 43

[/quote]

Hahahahaaaa. Pliis ei enää muita kolmenkympin jälkeen tulevia juttuja. Tieto lisää tuskaa. :)

Ap

Vierailija
13/13 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:33"]Kyllä se alkavaa vanhuutta on. Kolmevitosena alkaa yhtäkkiä maa vetä puoleensa myös rintoja. Itselläni lösähti silloin vuodessa piukeat tissit, joiden alla ei kynäkään pysynyt. Nyt siellä roikottaa penaalia ja eväsleipärasiaa.

rva 43

[/quote]

Hahahahaaaa. Pliis ei enää muita kolmenkympin jälkeen tulevia juttuja. Tieto lisää tuskaa. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi