Mitä amerikkalaista tapaa sinä olet ihmetellyt?
Minulla ei ole kokemusta muusta kuin telkkarista, mutta oletan että nämä asiat ovat hyvin tavallisia Amerikassa.
-kokolattiamatot
-kengät jalassa sisällä
-kertakäyttöastiat
Kommentit (9006)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tekee niin huonoja ja antiikinaikaisia moottoripyöriä?
Kaikenlaisia apinakiikkuja jotka on vaarallisen huonoja ajaakin.
Niillä on kysyntää, mutta eivät ole sinulle sopivia. Osta sellainen kuin itseäsi miellyttää.
Olin New Yorkissa, itse asiassa käymässä WTC-tornissa vaihto-oppilasperheen kanssa. Hississä sattui olemaan joku perheen isän tuttu, jota tämä riemukkaasti tervehti ja esitteli minulle sanomalla, että tässä on Michael joka tekee sitä ja sitä siinä ja siinä yrityksessä ja tienaa x000 dollaria (kuussa). Tuo ansioiden luetteleminen minulle alaikäiselle kuulosti oudolta, joskin olin koulun englannin oppikirjasta siitä lukenut. Summasta päättelin, että se on paljon ja hymyilin kohteliaasti.
Se, että monesti kouluissa lapset siteeraavat lippuvalan, joissain kouluissa jopa joka aamu. Kuulostaa tosi hassulta laittaa pienet lapset vannomaan uskollisuutta maalle ja lipulle.
Ihmettelen miten amerikkalaisilla on varaa lisääntyä ja hankkia lapsia ellet ole rikas? Synnyttäminen maksaa 10 000 dollaria. -.-
Vierailija kirjoitti:
Ei kädessä pidettävää suihkupäätä vaan vain seinällä oleva suihku siis tällainen:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61lhIq%2BlrxL._AC_SL12…
tolla o vähä vaikeempi run..ta
Vierailija kirjoitti:
Se, että monesti kouluissa lapset siteeraavat lippuvalan, joissain kouluissa jopa joka aamu. Kuulostaa tosi hassulta laittaa pienet lapset vannomaan uskollisuutta maalle ja lipulle.
suomessa olisit heti rasisti juntti jos noi tekisit, ei omaa maata täällä saa julkisesti rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden valkaisu.
Saisi yleistya Suomessakin samoinkuin oikominen.
Tämä on kyllä totta. Monella suomalaisella on luonnostaan kellertävät hampaat, eivätkä ne kovin kauniilta näytä.
= moni suomalainen on vitivalkea, jolloin normaalit ja terveet hampaat vaikuttavat kellertäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten amerikkalaisilla on varaa lisääntyä ja hankkia lapsia ellet ole rikas? Synnyttäminen maksaa 10 000 dollaria. -.-
Ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa.
Kerrohan toki enemmän.
Setelit . Egyptin pyramidit . Miksi bollari on faaraon pyramidi ???? Yksi silmä ei ole kristittyjen Jumala . Se on Egyptin Hagar orjan merkki . Jumala joka näkee tuli Egyptistä kleopatrojen ja Abrahamin orjien Jumala . Siinain vuori on Egyptiä edelleen. Se varmaan selittää krokotiilit ja käärmeet myös ne vitsaukset . Sahara Sodoman suolajärvet....dead sea.
Abraham piti orjaa nimeltä Hagar ja Sarah. Mitä mieltä orjan pojasta ismailista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa.
Kerrohan toki enemmän.
Ei sitä jaksa enää samaa asiaa jauhaa.
Oon käyny jenkeissä vaan kerran, riitti oikein hyvin. En jaksa käsittää sitä small talkkia ja pinnallisuutta. Samoin näkyvä prostituutio oli melkoinen järkytys sekä myös aggressiivinen huumekauppa. Turistipaikassa suurkaupungissa oltiin ja selkeä jengien aluejako oli tosi hyvin havaittavissa. Rikollisjengit näkyvästi läsnä ja heidän reviirinsä jota partioivat.
Matalat vessanpytyt on ihan hirveitä
Vierailija kirjoitti:
Suosi suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny jenkeissä vaan kerran, riitti oikein hyvin. En jaksa käsittää sitä small talkkia ja pinnallisuutta. Samoin näkyvä prostituutio oli melkoinen järkytys sekä myös aggressiivinen huumekauppa. Turistipaikassa suurkaupungissa oltiin ja selkeä jengien aluejako oli tosi hyvin havaittavissa. Rikollisjengit näkyvästi läsnä ja heidän reviirinsä jota partioivat.
Matalat vessanpytyt on ihan hirveitä
Miten suomituristi eksyi jengialueelle? Olen asunut maassa vuosikymmenet enka viela ole sellaista nahnyt. Vai olitko etsimassa huumeita ja maksullisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa.
Kerrohan toki enemmän.
Ota itse selvaa luotettavasta lahteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kädessä pidettävää suihkupäätä vaan vain seinällä oleva suihku siis tällainen:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61lhIq%2BlrxL._AC_SL12…
tolla o vähä vaikeempi run..ta
Onhan noita suihkuja saatavana laidasta laitaan mika kutakin miellyttaa. Ei se ainoa suomalainen ratkaisu ihan kaikille sovi.
Joka ikisen asian yhteydessä on pakko puhua jumalasta.
God bless, god this, lord that, praying!
Jenkkien kanssa keskustellessa se jumalameininki tuntuu ihan tosi päällekäyvältä kun on tottunut suomalaiseen kulttuuriin, jossa uskonasioita ei juuri tuoda julki.