Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS-oireet (Pääseekö niistä eroon?)

Vierailija
31.01.2014 |

Nuorena kuittasin puheet PMS:stä pelkkänä hölynpölynä, mutta ans olla kun täytin 30: PMS:n kaikki mahdolliset muodot raivareista yököttämiseen on koettu. Ensin jo luulin olevani raskaana, kun niin kuvotti. Enhän minä mitään raskaana ollut, kun kuukautiset ne vaan teki tuloaan! Hienoa!

Ilmeisesti pahempaan päin ollaan menossa iän myötä. Viimeisempänä oireena on nyt alkanut esiintyä kovaa päänsärkyä. Odottelen kovasti (sarkasmia) sitä, kun täytän 40. Millä näistä oireista pääsee eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjooh, minä olen 26 ja kahtena iltana hautonut itsemurhaa, kiitos PMS:n. Oikein ihanaa.

Vierailija
2/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pahentunut neljänkympin tienoilla ihan mahdottomaksi se surkea fiilis, olen ihan itsemurhafiiliksissä kolme päivää ja kokonainen viikko menee siinä laskusuuntaisessa fiiliksessä. Täytän tänä vuonna 44 ja vaihdevuosien alkamisesta ei ole tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi omega rasvahapot.

Vierailija
4/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näköjään auttaa kipulääke, jota käytän säännöllisesti. Se on vaikuttanut jostakin syystä myös mielialaan menkkojen aikaan.

Vierailija
5/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto mielialalääkkeet (o'really?), mutta en niitä muuten enää tarvitse... kummasti ollut niitä ikävä näinä iltoina. Puuh. On hieman häiritsevää miettiä näin synkkiä asioita, kun ei oikeasti olisi tarvetta. Puuh. t.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän