Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut nuoret naiset valittavat pienistä rinnoistaan?

Vierailija
31.01.2014 |

En käsitä sellaisia parikymppisiä naisia, jotka ahdistuvat pienistä rinnoistaan. Siinä iässähän rinnat ovat yleensä vielä pienet.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että lihavat mammat täällä puolustaa isoja rintoja..tottakai sitä on pelkästä ihrasta jo D-kuppi jos painoa on se +75kg?!

Mun rinnat on A- tai pieni 75B, en ole ikinä halunnut isompia ja oon kuullut vain kehuja niistä kaikilta niiltä miehiltä jotka on ne nähneet.. Mutta toisaalta, mulla on myös kauniit kasvot enkä tarvitse paria ihrapalloa viemään huomiota pois naamataulusta ja vatsamakkaroista! :-D

Vierailija
22/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:45"]

niin ja sinä "mies" tai mies, joka sanoit että noi pienet "A:t" on hyvät, niin noita kyllä nykyteinit pitää ihan isoina/normaali-isoina jo, ei pieninä.

[/quote]

Mie tarkoitin PIENET rinnat en PIENI a-kuppi..koska en tiennyt että A-kuppejakin on pieniä, keskikokoja ja suuria. Ja puhun naisista en 13- 19v teineistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tissit ei kasvanut koskaan isoiksi ja imetys vei sitten loput. Ennen topattuja rintsikoita minäkin tuskailin kun vaatteet näytti rumilta päälläni. Nyt olen tyytyväinen koska voi halutessani liiveillä korjata asian.

Vierailija
24/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:45"]niin ja sinä "mies" tai mies, joka sanoit että noi pienet "A:t" on hyvät, niin noita kyllä nykyteinit pitää ihan isoina/normaali-isoina jo, ei pieninä.

[/quote]

Mitkä nykyteinit? Tiesitkö, että keskimääräinen kuppikoko on suurentunut viime vuosikymmenet? Nykyteinit omaavat siis luultavasti isommat tissit kuin sinun nuoruudessasi

Vierailija
25/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:51"]

niin ja sinä "mies" tai mies, joka sanoit että noi pienet "A:t" on hyvät, niin noita kyllä nykyteinit pitää ihan isoina/normaali-isoina jo, ei pieninä.

[/quote]

Mie tarkoitin PIENET rinnat en PIENI a-kuppi..koska en tiennyt että A-kuppejakin on pieniä, keskikokoja ja suuria. Ja puhun naisista en 13- 19v teineistä..

[/quote]

ei olekkaan. a-kupit on pieniä, ja tossa kuvassa se mitä pidät pienenä on iso :D eli et pidä pienistä tisseistä vaan isoista.

Vierailija
26/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

ei olekkaan. a-kupit on pieniä, ja tossa kuvassa se mitä pidät pienenä on iso :D eli et pidä pienistä tisseistä vaan isoista.

[/quote]

No sovitaan, että pidän keskikoisista sitten..

noi on isot en tykkä vaikka nainen kaunis..onko jo DD tuo sitten--> http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2012/338/2/0/taylor_swift_with_big_boobs_by_marcel19-d5n16mf.jpg

Vierailija
27/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:45"]niin ja sinä "mies" tai mies, joka sanoit että noi pienet "A:t" on hyvät, niin noita kyllä nykyteinit pitää ihan isoina/normaali-isoina jo, ei pieninä.

[/quote] olen nykyteini. kaikki ketä tunnen pitää noita normaaleina tai isoina, ei ainakaan pieninä. äijät mukaa lukien. t. 19v seurustelee 24 v kanssa

Mitkä nykyteinit? Tiesitkö, että keskimääräinen kuppikoko on suurentunut viime vuosikymmenet? Nykyteinit omaavat siis luultavasti isommat tissit kuin sinun nuoruudessasi

[/quote]

Vierailija
28/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:51"]Huomaa että lihavat mammat täällä puolustaa isoja rintoja..tottakai sitä on pelkästä ihrasta jo D-kuppi jos painoa on se +75kg?!

Mun rinnat on A- tai pieni 75B, en ole ikinä halunnut isompia ja oon kuullut vain kehuja niistä kaikilta niiltä miehiltä jotka on ne nähneet.. Mutta toisaalta, mulla on myös kauniit kasvot enkä tarvitse paria ihrapalloa viemään huomiota pois naamataulusta ja vatsamakkaroista! :-D

[/quote]

Mulla bmi 19,5. E75. Sukuvika. En valita ;)

Vierailija
29/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sovitaan, että pidän keskikoisista sitten..

noi on isot en tykkä vaikka nainen kaunis..onko jo DD tuo sitten--> http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2012/338/2/0/taylor_swift_with_big_boobs_by_marcel19-d5n16mf.jpg

[/quote]  tuo on muokattu ja varmaan varmaan L kuppi.

Vierailija
30/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hoikka JA isopovinen JA kaunis :)

Vierailija
31/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:51"]Huomaa että lihavat mammat täällä puolustaa isoja rintoja..tottakai sitä on pelkästä ihrasta jo D-kuppi jos painoa on se +75kg?!

[/quote]

Hah :D. Itsellä kookas povi ja saanut kehuja kaikilta miehiltä. Olen myös kaunis ja timmi ja hoikka. Älä ole noin katkera

Vierailija
32/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Hah :D. Itsellä kookas povi ja saanut kehuja kaikilta miehiltä. Olen myös kaunis ja timmi ja hoikka. Älä ole noin katkera

[/quote]

Oli povi kookas tai pienempi se on ihan ok. jos ei roiku. Roikkurinnat ei ole koskaan kauniit.

Vierailija
33/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:33"]

[/quote]

[/quote]

Oli povi kookas tai pienempi se on ihan ok. jos ei roiku. Roikkurinnat ei ole koskaan kauniit.

[/quote]

Ei roiku. Jos alkaa roikkumaan niin otan kohotuksen.

Vierailija
34/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnattomana vituttaa vielä nää lesoilijat, joilla on täydelliset vartalot. Kiva, että teillä kävi hyvä tuuri, mutta tarviiko tulla kääntämään veistä haavassa ja lällättelemään? Onneksi rintoja saa nykyään kaupasta...

Vierailija
35/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:19"]

En käsitä sellaisia parikymppisiä naisia, jotka ahdistuvat pienistä rinnoistaan. Siinä iässähän rinnat ovat yleensä vielä pienet.

[/quote]

Median ja äitikompleksista kärsivien "miehien" luoma harha isojen rintojen paremmuudesta.

Vierailija
36/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että lihavat mammat täällä puolustaa isoja rintoja..tottakai sitä on pelkästä ihrasta jo D-kuppi jos painoa on se +75kg?!

[/quote]

No ei nyt kannata alkaa haukkumaan isorintaisia, kyllä niitä geenilotossa voittaneita naisiakin löytyy joilla on hoikassa varressa kunnon rinnat. Ehkä se on harvinaisempaa, mutta mahdollista.

Mielestäni sopusuhtaisuus on kaunista, mutta kaikkein kauneinta on se, että hyväksyy itsensä ja muutkin, sellaisena kuin ovat.

-A-kupin petite nainen

Vierailija
37/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen asema on tavallaan vähän vaikea. Naiselliselle vartalolle saatettaisiin nauraa, ellei se viehättäisi miehiä. Ja koska se viehättää miehiä, eivät epänaisellisen vartalon omaavat naisetkaan voi nauraa naisellisen vartalon omaaville miehille. Naisellisessa vartalossahan ei ole oikeastaan muuten mitään hienoa; rasvakertymiä ja muuta epäurheilullisuutta ja epäfunktionaalisuutta siellä täällä. Ei hölskyvillä rinnoilla tai pullottavalla takapuolella voi tehdä mitään kovin hyödyllistä; lapsenkin saa imetettyä pienillä nokareilla. Miesten vartaloihanne taas on jollain tavalla ymmärrettävämpi, koska se viestii suorituskykyä ja uljautta. Sairaalloisen ylipainoisen ja munuaisten poksahdusta odottavan steroidibodarinkin vartalo on omalla tavallaan ainutlaatuinen ja ylivoimainen ilmestys ja hyvä joissakin lajeissa. Naisellisten urheilulajien, kuten rytmisen voimistelun huippunaiset eivät omaa kunnon tissejä tai edes mitään kovin kaarevaa vartaloa. Hiuksetkin pitää sitoa suorituksen ajaksi. Mutta onneksi kaikella on tarkoituksensa henkilökohtaisen evoluution kautta tässä hullussa maailmassa.

-Mies 28v-

Vierailija
38/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:19"]

[/quote]

Median ja äitikompleksista kärsivien "miehien" luoma harha isojen rintojen paremmuudesta.

[/quote]

Lopeta itsellesi valehtelu.

Vierailija
39/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:51"]

[/quote]

No ei nyt kannata alkaa haukkumaan isorintaisia, kyllä niitä geenilotossa voittaneita naisiakin löytyy joilla on hoikassa varressa kunnon rinnat. Ehkä se on harvinaisempaa, mutta mahdollista.

Mielestäni sopusuhtaisuus on kaunista, mutta kaikkein kauneinta on se, että hyväksyy itsensä ja muutkin, sellaisena kuin ovat.

-A-kupin petite nainen

[/quote]

Ketjun ainoa rehellinen.

Vierailija
40/43 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana se oli vaikeampaa mutta näin vähän vanhempana on alkanut sietää ja jopa pitää tästä omasta kropasta. Teini-iän jälkeen ei ole kuppikoko liikahtanut 70B/75A:sta mihinkään ja näihin on tyydyttävä. Toki asiaa auttoi puoliso joka suorastaan rakastaa pieniä rintoja. Ja kyllä tässä on oma kauneuskäsityskin alkanut muuttua. Kyllä tämä on minusta paaaaaaljon viehättävämpää kuin sellainen Kim Kardashianmainen muodokkuus:

http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2012/11/keira2.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan