Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisten fantasioiden toteuttaminen oikeasti

Vierailija
24.10.2020 |

Oletko koskaan toteuttanut tai koittanut toteuttaa jotain seksuaalista fantasiaa tosielämässä. Ja kuinka kävi ?

Itse en ole, ja tuskin aionkaan. Jotenkin vaan epäilen, että liian moni asia voi mennä pieleen ja jo ajatus siitä, että jos koko ajan joutuisi selostamaan partnerilleen/-reilleen, että mitä tulisi tehdä tai sanoa, vaikuttaa aikamoiselta tunnelman latistajalta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että fantasian on parasta pysyä fantasiana.

Joskus ehdotin exälle kevyitä sitomisjuttuja mutta hän ei kyennyt siihenkään.

Vierailija
2/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia menee pilalle jos sen toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia.

Vierailija
4/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toteuttanut ja hyvin kävi. Mun fantasiat nyt toki ovat aika kevyitä ja helppoja toteuttaa.

Vierailija
5/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fantasioin vain sellaisista asioista, joita haluan kokeilla.

Naiseni taas fantasioi myös asioista, joita ei halua kokea.

Alkuvaiheessa tämä loi vähän hämmennystä ja kitkaa.

Vierailija
6/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu ja voisin kokeilla uudestaan. Parasta ikinä.

Vierailija
7/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja joitakin on kiva toteuttaa. Niillähän piristetään pitkän parisuhteen seksielämää. Jo se riittää joskus, että kertoo fantasian toiselle. Sen voi osaksi toteuttaa, tai toinen voi olla tarinassa kertojana mukana rakastellessa. Fantasioita ei kannata miettiä liian yksityiskohtaisesti kokonaisena elokuvana, se ei tule onnistumaan. Kannattaa miettiä mikä on se pääkohta mikä fantasiassa kiehtoo, sitä voi sitten vielä lähteä soveltamaan ja toteuttaa uudellakin tavalla, kun kumppanin mielikuvitus tulee mukaan.

Vierailija
8/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toteuttanut monia mieheni fantasioita hänen kanssaan. Itsekkin olen pyytänyt monia juttuja mutta niitä ei ole toteutettu vieläkään.

Vierailija
9/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat fantasiani sisältävät raakaa väkivaltaa ja/tai ihmisiä joiden kanssa en todellakaan voi harrastaa seksiä sotkematta koko perheen ja lähipiirin kuvioita loppuelämäksi.

Eli eipä näistä oikein voi edes puhua puolisolle.

T. perheenisä 42v

Vierailija
10/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin edellisellä. "Kulta, voisitko joskus mökkireissulla pukeutua sun siskoksi, että voisin lyödä sua kunnolla nyrkillä ja ottaa väkisin anaaliin, samalla kun vastustelet ja yrität paeta tosissaan?"

Voisi olla mielenkiintoinen hiljaisuus tuon ehdotuksen jälkeen.

Vierailija
11/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia olen toteuttanut, mutta hurjimpia en tule koskaan. Kimppakiva kahden miehen kanssa toteutettu, naistenvälistä kokeiltu, tuntemattoman kanssa vessapano suoritettu, mutta siitä eteenpäin ei. En halua aidosti että minuun kohdistuu väkivaltaa...

Vierailija
12/16 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hypätä laskuvarjolla...alasti ja samalla tumputtaa ja saada orgasmin ja lennättää spermat ilmojen halki.

Vierailija
13/16 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tottakai olen. Luotettavan, rennon ja vapaamielisen kumppanin kanssa parasta on toteuttaa fantasioita. Seksi voi olla myös hauskaa, leikkimielistä tai rietasta kun on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
14/16 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat fantasiani sisältävät raakaa väkivaltaa ja/tai ihmisiä joiden kanssa en todellakaan voi harrastaa seksiä sotkematta koko perheen ja lähipiirin kuvioita loppuelämäksi.

Eli eipä näistä oikein voi edes puhua puolisolle.

T. perheenisä 42v

No sairaat fantasiat ei ole tarkoitettu toteutettaviksi, puhutaan pikkasen eri asiasta.  Jos fantasiana on vaikka raiskata isomummu samalla kun naapurin lapset katselee on syytä ennemminkin hankkiutua pikaisesti terapiaan kuin lähteä juttelemaan kumppanille.

Vierailija
15/16 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutimme vaimoni fantasian. Hän halusi nuolla toista naista ja tämän lauettua hän katsoi, kun panin toista naista. Mutta vaimo ei ollutkaan kypsä tämän toteuttamiseen. Hän suhtautui kuitenkin mustasukkaisesti minun osuuteeni ja tästä seurasi oikeastaan pysyvä särö parisuhteeseemme.

Vierailija
16/16 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin toteuttaa fantasioita, esim sen et nainen kusee suuhuni. Jotenki se on nöyryyttävää, mut samalla sitä voi kokea tulevansa hyväksytyksi. Haluaisin myös itse kusta jonkun naisen suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän