Nea, 43, avasi uutissivuston ja huomasi saman minkä tuhannet ennen häntä, Hesarin ja Ylen uutisotsikot ovat niin tarinallistettuja että uutisia lukiessa tuntuu kuin lukisi novellia!
Kommentit (10)
Kysymys on vain siitä, että nykynuoret eivät kykene lukemaan pitkiä tekstejä.
Heidän kärsivällisyytensä ei riitä, eivätkä he pysty hahmottaan asiaa pitemmästä tekstistä.
Ja tämä on aivan p.rseestä!
Miten tälläiset ihmiset pystyvät opiskelemaan yliopistoissa? Lukemaan tentteihin ja kirjottamaan esseitä, graduja sun muita?
Johtuu siitä, että eivät lue kirjoja eivätkä mitään muutakaan.
Viestivät lyhyesti eri sovelluksissa ja kuvin ja hymiön.
Huonolta näyttää tulevaisuus Suomessa, jos tuollaisten nuorten käsiin jää tämä yhteiskunta.
Lähinnähän ne on klikkiotsikoita. Kaipaan aikaa, kun uutisen sisällön sai tietää sen otsikosta, ja lisätietoja itse uutistekstistä.
Tämä ärsyttää todella paljon ja tekee Hesarista naurettavan ulkomaalaisiin laadukkaampiin lehtiin verrattuna.
Joo, aloitin lukemaan jotain juttua, mutta en jaksanut. Eivät päässeet asiaan.
Joskus muinoin, kun opiskelin viestintää, asiat olivat näin: tärkein ensin ja turhempi lisätieto viimeisenä. Nyt on lähes kaikki peräpään kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin, kun opiskelin viestintää, asiat olivat näin: tärkein ensin ja turhempi lisätieto viimeisenä. Nyt on lähes kaikki peräpään kamaa.
No mutta, hei vaan, minä myös opiskelin viestintää muinoin ja olen ihmetellyt samaa!
Hesarin artikkelien 2-3 ekaa kappaletta voi skipata, vasta sitten päästään asiaan.
Siksi luenkin vain Teksti-Tv:tä.