Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen kertoi ettei ole koskaan harrastanut itsetyydytystä (osa II)

Vierailija
24.10.2020 |

Estoinen mode poisti aiemman aloitukseni ilmeisesti koska se liittyi hänelle vieraaseen asiaan, seksuaalisuuteen...

Voiko tapailemani naisen libido kohota? On sanonut haluavansa seksiä kanssani. Aiemmin hän sanoi äitinä olemisen vieneen huomion pois seksistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se asap! Ei tommonen frigidi muutu.

Vierailija
2/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Joku valehtelee: nainen, sinä tai tämä on trollausaloitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut henkilön joka oli unohtanut seksuaalisuutensa monien raskaitten vuosien alle. Löydettiin se yhdessä ja löydettiin oikea tulivuori.

Vierailija
4/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois tällainen ketju!

Vierailija
5/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään vakavasti estynyt tapaus. Erittäin huono merkki. Pysy kaukana.

M G T O W

Vierailija
6/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itsetyydytys kerro etteikö tykkää panna. Itse olen kova plikka itsetyydyttämään, mutta panemisesta en niin innostunut ole.

Ehkäpä mun pitäis itsetyydyttää vähemmän? Vois paneminen alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
7/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi naiseen, jolla on tuollaisia lukkoja seksuaalisuudessaan. Itse en ainakaan enää kolmikymppisenä jaksaisi mitään kunnostusprojektiparisuhdetta. Halukkaita, seksuaalisesti avoimia ja erotiikasta nauttivia naisia on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
8/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan deittaile toista sillä ajatuksella, että ehkä hän tuosta muuttuu.

Vierailija
9/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se itsetyydytys kerro etteikö tykkää panna. Itse olen kova plikka itsetyydyttämään, mutta panemisesta en niin innostunut ole.

Mä olen mies, ja jaan sun ajatuksen 100%. Ei tarvita mitään esileikkejä, voi tehdä lähes missä vaan ja kuinka pitkään vaan ja silloin kun itseä huvittaa. Ei tule tauteja, tarvitsee huolehtia vaan omasta orgasmista. Parasta seksiä ikinä.

Vierailija
10/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se PANEMINEN kiinnosta montaa muutakaan. Muttar muu seksi kylläkin, eli sellainen, missä naienkin nauttii ja saa orgasmin. Tai kaksi - tai useita!

Vierailija
11/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, ja jaan sun ajatuksen 100%. Ei tarvita mitään esileikkejä, voi tehdä lähes missä vaan ja kuinka pitkään vaan ja silloin kun itseä huvittaa. Ei tule tauteja, tarvitsee huolehtia vaan omasta orgasmista. Parasta seksiä ikinä.

Sama homma. Olen myös mies. Voi keskittyä omaan ork kuun. Ja sitten jatkaa siihen mihin jäi. Ei mitään turhia lempeilyjä seksin jälkeen, jne. Talouspaperi roskiin ja siinä se. Kätevää.

Vierailija
12/12 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu uskon kyllä , mutta tosi on että suomen entinen presidentti tumputti , usa pressa tumputtaa , pehtori tumputtaa , poliisi tumputtaa , mikä siinä nyt on niin ihmeellistä , kaivaahan moni nenääkin ihan julkisesti , terveellistä ja rentottavaa jumppaa , pitää lihaksen kunnossa , kaikki sormettaa , vain oudot ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän