Kauniit ja rohkeat tietäjät!
Hei!
Olen nyt äitiyslomalla alkanut seuraamaan uudestaan Kaunareita vuosien tauon jälkeen. minua on jäänyt vaivaamaan sellainen asia, että eikös Nick ja Taylor saaneet lapsen keinohedelmöityksellä ja sitten kuitenkin paljastui, että munasolu olikin Brooken. Vauvan nimi taisi olla Jack. Mitä tälle vauvalle oikein tapahtui?
Kommentit (2)
No enpä tiedä ihan kaikkien vauvojen alkuperää, saatikka että mitä heille kuuluu nykyään. Meikäläinen katsoo vain ihan satunnaisesti kyseistä hömppää, koska tiedän että siinä on pari seksikästä misua, elikkä Brooke ja Donna! Nuo kaksi naista on kyllä niin uskomattoman kauniita ja seksikkäita, ettei sarjan nuoremmat naiset pärjää alkuunkaan noille kahdelle kaunottarelle! Brooken ja Donnan kauniit kasvot sekä heidän upeat vartalonsa kaikkine kurveineen pesee kyllä kaikki muut misut joita tuossa hömppä-sarjassa vilahtelee!
Olen itse seurannut kauan mutta en kunnolla muistanut. Wikipediasta:
Taylor and Nick almost automatically fell in love and married each other. Nick and Taylor decide to have a child but her eggs are not viable; so she needed a donor. Soon after the birth, it was revealed the baby's donor (due to a mix up) was Brooke. Taylor had difficulty being in a family with Nick and Brooke's biological baby, Jack. Taylor begins drinking again, they divorce and shared joint custody. Taylor later handed the baby over to Brooke.
Mielestäni tästä Jackista on puhuttu aina silloin tällöin, esim kun NIck ja Bridget olivat naimisissa, mutta lasta ei sarjassa näkynyt. Nythän koko Nick ja on poistunut sarjasta, ja samoin Jackie Marone.