Mihin Didemin alle kouluikäinen lapsi tarvitsee omaa puhelinta?
http://bydidem.blogspot.ch/2014/01/lucan-tempaukset.html
Juolahti vain mieleeni eikä ole julkaissut kommenttiani aiheesta :(
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]
[/quote]
Ilkeytesi ja kateutesi olet naamioinut huolen valkeaan viittaan..
Siis tuo lapsihan oli blogissa joku 1,5-2-vuotias vai montako niitä on??
Ja onko tuo joku korkeassakin virassa oleva naishenkilö, kun rahoissaan juttujen mukaan kierii? Oli vain aika erikoisia asuja ja ilmeitä.
Musta olisi kiva tietää olisiko Didem ukkonsa kanssa, jos tämä tienaisi sen mitä normijannut yleensä. ...Yleensäkin ihmettelen näitä rikas ukko-kaunis nainen pareja, kun lähes aina se ukko on reilu 10v. naistaan vanhempi ja selvästi ulkonäöltään naisensa alapuolella. Mä otan oman mieheni mieluummin ihan helkkarin komeana, kuin helkkarin rikkaana. Sängyssä kivempaa!
Ketä kiinnostaa, jos jonkun lapsella on viidenkympin luuri? Monilla lapsilla on leikkikaluina niitä palikkapuhelimia, mitkä eivät aikuisille kelpaa.. Ja monen aikuisen mielestä jo vuodenkin vanha puhelin voi olla palikkapuhelin :-)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:45"]
^ Voihan tietty tuo Flaviokin olla maailman herttaisin ja ihanin mies? Ei sais olla niin kyyninen!
[/quote]
Herttainen ja ihana kun jättää Heidi Klumin heti kun tämä raskaana hänelle ja tytär tulossa, samalla kun juoksee jo Heidiä puolta nuoremman naikkosen perässä???!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:00"]
Ketä kiinnostaa, jos jonkun lapsella on viidenkympin luuri? Monilla lapsilla on leikkikaluina niitä palikkapuhelimia, mitkä eivät aikuisille kelpaa.. Ja monen aikuisen mielestä jo vuodenkin vanha puhelin voi olla palikkapuhelin :-)
[/quote]
Tämä tuli minullakin mieleen. Äidin tai isän vanha puhelin on annettu leikikaluksi ja mikäs siinä. Siitä saa kivoja ääniä ja valoja vaikka ei olisi simkorttiakaan.
En tiedä, mutta olipa harvinaisen kaunis nainen!! Ja kiva blogi :)
t: nainen 47v
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:57"]
Musta olisi kiva tietää olisiko Didem ukkonsa kanssa, jos tämä tienaisi sen mitä normijannut yleensä. ...Yleensäkin ihmettelen näitä rikas ukko-kaunis nainen pareja, kun lähes aina se ukko on reilu 10v. naistaan vanhempi ja selvästi ulkonäöltään naisensa alapuolella. Mä otan oman mieheni mieluummin ihan helkkarin komeana, kuin helkkarin rikkaana. Sängyssä kivempaa!
[/quote]
Olipas ilkeämielinen kommentti. Siitä saan sen kuvan, etti kirjoittaja oikeasti pidä ollenkaan elämästään.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:00"]
[/quote]
Tämä tuli minullakin mieleen. Äidin tai isän vanha puhelin on annettu leikikaluksi ja mikäs siinä. Siitä saa kivoja ääniä ja valoja vaikka ei olisi simkorttiakaan.
[/quote]
Ja ilman sim-korttia saa soitettua hätänumeroon...kiva. Antenni pois niistä leluiksi tarkoitetuista!
Onko pakko nostaa ko. henkilön blogia tänne haukuttavaksi?
[/quote]
Olipas ilkeämielinen kommentti. Siitä saan sen kuvan, etti kirjoittaja oikeasti pidä ollenkaan elämästään.
[/quote]
Se nyt oli musta aika klassinen kysymys. Rikas, vanhempi mies, nuori nainen... Miksi valita kumppanikseen tietty ihminen, millä perustein jne.? Olen itse tyytyväinen elämääni.
Toinen vanhemmista turkkilainen ja toinen suomenruotsalainen..
Mikä vanha kapula muka, mulla on toi sama malli, viime kesänä ostin uutena ja 200 e makso. (Ja joo D mä tiedän että teillä pyyhitään peppu satasen seteleillä kakkosen jälkeen, mutta näin niinkuin muille köyhille tiedoksi.)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:24"]
[/quote]
[/quote]
Se nyt oli musta aika klassinen kysymys. Rikas, vanhempi mies, nuori nainen... Miksi valita kumppanikseen tietty ihminen, millä perustein jne.? Olen itse tyytyväinen elämääni.
[/quote]
Ettekö te koskaan ole muka miettineet tällaisten parien kohdalla, että WTF? Didemin miestä en nyt todellakaan vertaa Flavioon, mutta hän on kuitenkin ihan täysin normijamppa verrattuna Didemiin.
^ Voihan tietty tuo Flaviokin olla maailman herttaisin ja ihanin mies? Ei sais olla niin kyyninen!
Tarttee jos tarttee, ei jos ei, et näi
Se kirjoittaa ne äitinsä blogitekstit sillä kännykällä. Sen blogin kirjoitusten tasoa ei voi muuten selittää.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:58"]
Se kirjoittaa ne äitinsä blogitekstit sillä kännykällä. Sen blogin kirjoitusten tasoa ei voi muuten selittää.
[/quote]
Minä kyllä ymmärrän tämän blogin kielioppivirheet, koska blogin pitäjän äidinkieli ei ole suomi. Käsittääkseni käynyt koulutkin ruotsiksi, joten en ihmettele vähän tönkköä kirjoitustyyliä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]
[/quote]
En tiedä mihin blogistin alle kouluikäinen lapsi puhelinta tarvii.
Mutta minun alle kouluikäinen lapseni soittaa ja tekstaa/kuvaviestii sillä meille vanhemmille, sisaruksilleen, isovanhemillean, serkuilleen ja ystävilleen.