Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yläasteikäiset pojat voisi tykätä joululahjaksi?

Vierailija
24.10.2020 |

Sukulaislapset, veljekset kyseessä. Toinen seiskalla, toinen ysillä. Eivät koskaan osaa itse sanoa mitään toiveita paitsi että ei rahaa eikä lahjakortteja (mikä minusta on erikoista, koska rahaa luulin kaikkien tuon ikäisten toivovan, mutta yritän nyt sitten tehdä kuten pyytävät eli antaa jotain muuta). Osaisiko joku ideoida tuon ikäisille lahjaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesu

Vierailija
2/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä jonkun 14-vuotias halunnut kurahousut, joten hanki sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimuki 

Vierailija
4/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on pelikonsoli, niin kuin varmaan on, osta heille peli. Mun mielestä voi kysyä minkä pelin haluavat. Nyt just joulun alla julkaistaan paljon hyviä pelejä.

Vierailija
5/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäiset tykkää käyttää huppareita eli joku cooli huppari.

Vierailija
6/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heillä on pelikonsoli, niin kuin varmaan on, osta heille peli. Mun mielestä voi kysyä minkä pelin haluavat. Nyt just joulun alla julkaistaan paljon hyviä pelejä.

Eivät oikein tykkää sellaisista konsoli/tietokonepeleistä. Lukevat hyvin paljon, mutta eivät koskaan osaa nimetä mitään kirjaa mitä haluaisivat. Viime jouluksi ostin molemmille uutuuskirjat ja varmistin vanhemmilta, että heillä ei ole niitä, mutta olivat ehtineet jo ne kuitenkin lukea kirjastolainana. Ap

Vierailija
7/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Se voisi kyllä olla. Mutta olen viisikymppinen lapseton täti jolla ei ole aavistustakaan mikä nykyään on cool :D . Ap

8/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Meidän penska sai joskus väärn konsolin extension pack:in peliin, ei itse peliä. Mummojen ei kannata ostaa pelejä.

Vierailija
9/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ernuja ne on kun raha ei kelpaa eikä peleistäkään tykkää? Osta niille hipsterivaateita, selvästi ovat sitä tyyppiä.

Vierailija
10/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koottova pienoismalli. Prismassa on koottavia pienoismalleja tankeista ja lentokoneista.

Vierailija
11/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Se voisi kyllä olla. Mutta olen viisikymppinen lapseton täti jolla ei ole aavistustakaan mikä nykyään on cool :D . Ap

Tuota varten vaatekaupoissa on myyjät jotka tuntevat nuorien trendit.

Vierailija
12/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastavat mitään, niin lahjakortti sen alan liikkeeseen. Nuoret ovat monesti niin tarkkoja pukeutumisessa, harrastamisessa ym. että se voi olla helpoin tie. (Flesu vois olla heille oikeasti kiva, mutta ei välttämättä sukulaistädiltä ;) )

Vierailija
13/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kirjakauppaan. Tai jotain harrastuksiin liittyvää.

Vierailija
14/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastavat mitään, niin lahjakortti sen alan liikkeeseen. Nuoret ovat monesti niin tarkkoja pukeutumisessa, harrastamisessa ym. että se voi olla helpoin tie. (Flesu vois olla heille oikeasti kiva, mutta ei välttämättä sukulaistädiltä ;) )

Nimenomaan ovat sanoneet, että ei lahjakortteja minnekään, kuten aloituksessa kirjoitin. Muutenhan tämä olisikin helppo. Ap

Vierailija
15/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poikien äidiltä? Ovat niin erilaisia. Joku voi tykätä jostain vaikeammasta koottavasta legosta tai vaikka pienoismallista, joku ei tykkää koota mitään ja joku toinen pitää niitä ihan liian helppoina ja kokoaa oikeita tietokoneita jo.

Luulisi lahjakortin sopivan kaikille. Joku yleinen mobiilimaksamislahjaklrtti, tai vaatteisiin Zalandon lahjakortti, tai vaikka joku Prisman tms lahjakortti.

Vaatemuoti vaihtelee eri ikäisillä niin paljon, poikien äiti osaa nertoa suosituista merkeistä.

Vierailija
16/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle ak-47 ja toisella m-16.

Vierailija
17/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy poikien äidiltä? Ovat niin erilaisia. Joku voi tykätä jostain vaikeammasta koottavasta legosta tai vaikka pienoismallista, joku ei tykkää koota mitään ja joku toinen pitää niitä ihan liian helppoina ja kokoaa oikeita tietokoneita jo.

Luulisi lahjakortin sopivan kaikille. Joku yleinen mobiilimaksamislahjaklrtti, tai vaatteisiin Zalandon lahjakortti, tai vaikka joku Prisman tms lahjakortti.

Vaatemuoti vaihtelee eri ikäisillä niin paljon, poikien äiti osaa nertoa suosituista merkeistä.

miksi kaikki ehdottaa lahjakorttia kun aloituksessa lukee ei lahjakorttia?

Vierailija
18/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, olen ostanut yleishyödyllistä asioita mm. kiikarit, laadukkaat puukot, taskulamput, otsalamput, kaukoputken, laadukkaan bluetooth kaiuttimen,

Vierailija
19/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan vakava ehdotus: ruokasoodatulivuori - sitä ei kukaan ymmärrä ostaa nuorelle henkilölle, ja sitten se on pakko ostaa itse aikuisena.

Entä erilaiset lautapelit tai palapelit? Itse en olelautapeli-ihmisiä, mutta minulla on paljon tuttuja, jotka ovat pelanneet niitä vakavasti tuonikäisestä lähtien aikuiseksi asti. Niistä myös tulee koko ajan uusia, joten valikoimaa on runsaasti. Entä jotain lukemiseen liittyvää, vaikka jonkinlainen lukutyyny, tai lahjatiluas johonkin äänikirjapalveluun, joku iso tyyny jonka avulla on mukava makailla lukemassa, pieni herkkukori suosikkiherkuista - siis chipsejä, mielijuomaa ja -makeisia tms. ei mitään särkisäilykkeitä.

Vierailija
20/36 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin poikien vanhempia lähettämään verkkokaupan linkin johonkin sopivaan vaatteeseen (tarvittaessa maininta maksimihinnasta) ja kertomaan oikean koon ja tilaisin sellaiset.