Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ämmä teurasti miehensä. Se siellä tapahtui."

Vierailija
31.01.2014 |

Tule kertomaan mitä sinä tällä haluat sanoa. Autan sinua vähän ja annan vaihtoehdot:

1. Koko Auerin tapaus jostain syystä aiheuttaa sinulle syvää ja sietämätöntä häpeää joten et pysty keskustelemaan siitä järkevästi. Haluat hiljentää pohtijat. Haluat, että keskustelu lopetetaan. Haluat, että kukaan ei saa puhua siitä. Siksi töhrit ketjut.

2. Olet Ulvilan murhaaja tai hänen vaimonsa tai joku muu henkilö joka on suojellut murhaajaa. Sinua pelottaa, että jäät kiinni ja koko vyyhti alkaa purkautua. Yrität hiljentää keskustelun. Olet epätoivoinen mutta et niin älykäs, että pystyisit ohjaamaan keskustelun väärille urille.

3. Tunnet Anneli Auerin henkilökohtaisesti ja vihaat häntä. Toivot hänelle kaikkea pahaa ja vihasi on jopa sumentanut loogisen ajattelukykysi. Et suostu ajattelemaan sitä vaihtoehtoa, että olisit väärässä koska jos Auer ei olekaan se ilmestyskirjan peto miksi yrität häntä maalata, se tarkoittaa, että sinä olet itse paha koska olet hyökännyt viattoman ihmisen kimppuun. Siksi on niin välttämätöntä, että Auer on syyllinen ja teet parhaasi välttyäksesi näkemästä todisteita päinvastaisesta.

4. On vielä eräs vaihtoehto mutta en kirjoita sitä tähän. Poliisi tietää.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:18"]

Olen ulkopuolinen ihminen, jonka mielestä tämä farssi on mennyt liian pitkälle ja joka on saatanan kyllästynyt tuohon jatkuvaan propagandaan. Olen hämmästynyt, että tätä vielä jauhetaan. Tapaus on päivänselvä, MINUN MIELESTÄNI.

[/quote]

Kuinka syvällisesti olet perehtynyt Ulvilan murhaan? En nyt tarkoita perehtymisellä sitä, että olet lukenut jonkun toisen kirjoittamia juttuja ja omaksunut ne sellaisinaan vaan oletko itse tutkinut sitä?  

[/quote]

Suomessa on useita satoja ihmisiä, jotka ovat hankkineet kaiken saatavissa olevan materiaalin, fanaattisia puolustajia on silti vain max 10 ihmistä...(en tiedä heistä, kuinka paljon ovat perehtyneet, vai lienevätkö vain blogien propagandan varassa)

[/quote]

Eli myönnät ettet ole perehtynyt koko tapaukseen. Olet vain samaa meiltä enemmistön kanssa.

Kai tajuat, että monet muutkin toimivat juuri niin kuin sinä: asettuvat enemmistön puolelle. Päättelevät, että enemmistön täyty olla oikeassa vaikka eivät itse tunne koko asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi