Tykkään vakavista ja vähän vihaisista miehistä
Kommentit (27)
Koska et ole vielä saanut tuntia turpaan ilman taukoja. Minäki tykkäsin ennenku multa muurattiin silmät umpeen ja seuraavan kerran ku avasin ne, niin katselin maailmaa ja miehiä eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:01"]
Koska et ole vielä saanut tuntia turpaan ilman taukoja. Minäki tykkäsin ennenku multa muurattiin silmät umpeen ja seuraavan kerran ku avasin ne, niin katselin maailmaa ja miehiä eri tavalla.
[/quote]
Jos on vakava ja vähän vihainen, niin ei se tarkoita, että on naistenhakkaaja.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:01"]Koska et ole vielä saanut tuntia turpaan ilman taukoja. Minäki tykkäsin ennenku multa muurattiin silmät umpeen ja seuraavan kerran ku avasin ne, niin katselin maailmaa ja miehiä eri tavalla.
[/quote]
Ai milloinkohan minä saan? T. Ap:n kuvaileman miehen kaltaisen kanssa 18 vuitra naimisissa ollut, 0 kertaa turpaan.
Ja minä tykkään hauskoista, nauravista ja kilteistä, miksi mä en ole sellaista saanut koskaan :(
Oliko isäsi vihainen? Itsekin pidän vakavista ja ennen pidin myös vihaisista. Pidin siitä, että joku vie suhteessa, mustasukkaisuus miehessä oli myös hyvä ominaisuus. Nykyisin saa vihaisia miehiä katsella ihan tarpeeksi töissä, ei kiitos. Rennot ja vakavat ovat parempia, yleensä ovat silti hauskoja ja positiivisia, ovat vain herkkiä ja syvällisiä. Nyt alkaa mennä jo jaaritteluksi.
Öö ehkä koska tuollainen on miehen arkkityyppi. Aika harva lopulta jaksaisi mitään tekopirteää naminami-miestä.
Niin minäkin tykkään. Eikä ne kaikki ole tosiaan mitään väkivaltaisia... Siinä vaan on jotain niin miehekästä sellaisessa vakavassa "taistelija"-asenteessa. Minun silmissäni mies joka on iloinen sosiaalinen höpöttelijä on jotenkin epämiehekäs, enkä kiinnostu. Mutta vähän tyly, juro, sisäänpäinkääntynyt, vakava, niin johan sytyttää.
Minä hymyilevistä, iloisista ja kivoista. Siksi vaihdoinkin miestä.
Minä tykkään huumorintajuisista ja älykkäistä miehistä. Saavat olla joskus vakaviakin jos sellainen paikka tulee. Tyhjän nauravat ovat erikseen.
Minä myös. En pidä hauskoista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:06"]
Oliko isäsi vihainen?
[/quote]
Aah hyvä pointti! Isä!
Ei isä ollut (ole) vihainen, mutta melko vakava kyllä. Ei mikään pelleilijä tai hassuttelija koskaan ole ollut ja yleisilme on vähän totinen.
Totinen saa olla, mutta huumorintajua ja älykkyyttä saa löytyä. Pilkettä silmäkulmassa. "Kiva" ja höpöttävä mies ei sytytä.
'Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.' Sananlasku on hauska. Mies, joka on tyytyväinen elämäänsä, terve ja huumorintajuinen on ihanne. Agressiivinen saa olla sanoissaan joskus, mutta ei teoissaan.
Ehkä pidät myös miehistä jotka dominoivat?
Kokemuksesta sanoisin, että elämä on aika raskasta vihaisen ihmisen kanssa. Exä oli vakava ja vihainen, se suhde loppui kun kävi kimppuuni. Toiste en ottaisi vihaista miestä, vakavan kylläkin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:08"]
Minun silmissäni mies joka on iloinen sosiaalinen höpöttelijä on jotenkin epämiehekäs, enkä kiinnostu. Mutta vähän tyly, juro, sisäänpäinkääntynyt, vakava, niin johan sytyttää.
[/quote]
Toinen asia on tietysti se mitä tämä sisäänpäinkääntyneisyys, tylyys ja jurous tekee miehen omalle elämälle. Tuloksena katkeroituneita vanhuksia jotka elämän loppusuoralla tajuavat että elämästä olisi voinut - ja pitänytkin - nauttia...?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:07"]
Öö ehkä koska tuollainen on miehen arkkityyppi. Aika harva lopulta jaksaisi mitään tekopirteää naminami-miestä.
[/quote]
pahasti näyttää siltä että nuorisosta on kasvamassa näitä hilpeitä naminami miehiä :( kun katson siskon ja kaverin pikkusiskon miespuolisia ystäviä 18v ->
No mutta. Sittenhän sulla ap on Suomessa mistä ottaa... ;-) Itse tykkään älykkäistä, huumorintajuisista ja hyvänäköisistä miehistä, ja täytyy sanoa että noita ei kasva joka oksalla...
Sama vika