Vain alasti... mitä ihmettä?
Vaimo sanoi, että haluaa olla vain alasti ilman yhdyntää. Mitä ihmettä? Noh... oltiin sitten alasti... jonkin aikaa. Hyppäsin päälle ja siitä sitten nussittiin. Ei tainnut kehdata kieltäytyä. Mutta... "Ollaan vaan alasti". Syödään vaan ruokaa. Katsellaan vaan sadetta. Jutellaan niitä näitä.
Kommentit (8)
Toi tarkottaa selvästi sitä, että naisesi odottaa sinun katselevan hänen kehoaan kuola valuen ja kehuvan hänen tissejään sekä pepaansa maasta taivaaseen. Naiset on tollasia, ylimaallisen kehumisen ja jumaloinnin jälkeen saattaa irrota pillua.
Naiset haluavat myös lähekkäin olemista, halia ja kainaloa.
Olihan se kysymys siellä :) "Mitä ihmettä?"
No mä kyllä koen kumppanuusläheisyyden ihan erijuttuna ku paneskeluläheisyyden. Ollaan alasti ja ei tehdä mitään? Ollaan naimisissa, mut leikitään ettei ollakkaa. En mä lähde kavereitten kanssa baariin, mut meenki. Nää on näitä Kauniit ja rohkeet juttuja ihan salee.
Mut naiset varmaan käsittää tää eri tavalla ku miehet. Jos sänkyyn mennään alasti ni siellä ei vaan olla, sinne mennään. naimaan, nussimaan tai rakastelemaan. Jokainen voi valita omansa mitä seksi ittelleen on.
Mut mulle tää on tosi hämmentävää 16 vuoden jälkeen tai edes vuoden suhteen jälkeen todellinen wtf tilanne.
Onks tää pelleilyä?
Onks tää esileikkiä?
Onks tää nöyryyttämistä?
Onks tää hallitsemista?
Mitä tää on?
Minua kiehtoo tuollainen. Jos vaimo ehdottaisi, niin vaikka joka päivä(ilta), sitten kun nuorimmainen muuttaa omaan asuntoon. m59
En minä olisi pahemmin ihmetellyt. Katselen ja koskettelen mielelläni naistani, eikä sen aina tarvitse johtaa seksiin. Tykkään myös nukkua lähekkäin alasti hänen kanssaan. Erotiikka ei ole pelkkää seksiä. Taidat olla aika yksinkertainen, jos seksuaalisuus on sinulle pelkkää sisään-ulos -liikettä?
Jos suutelet vaimoasi vain silloin kun haluat seksiä ja vaimosi haluaisi suudella myös ilman seksin harrastamista niin onko se wtf? Minusta ei.
Aloittava viesti sisältää kysymyksen ja vastauksen. Teillä yhteisestä alastomuudesta seuraa aina seksiä sinun aloitteestasi ja vaimo haluaisi alastomuutta myös ilman siitä seuraavaa seksiä. Minusta sellainen ei todellakaan ole wtf.
Olette olleet yhdessä 17 vuotta ettekä vielä pysty keskustelemaan tälläisistä asioista keskenänne?
Mä en kajoo akkaan muuta sillon, kun haluun panna. Se on mun mielestäni selvä peli. Hän tietää heti, että nyt on meikäisellä pilluntarve eikä tule väärinkäsityksiä. Kyllä me tietysti keskustellaankin. Suosikkiaiheeni on autot ja niiden korjaaminen samoin kuin jääkiekkokin.
Ei meillä puhumatta olla vaikka en akan vieressä ole jatkuvasti kyhnyttämässä ja halimassa. Tahtoo vain tuo akka oleen niin huonon keskustelemaan, ettei siitä tahdo tulla mitään. Mua ei ainakaan puhumattomuudesta voi syyttää.
Haluatko kysyä jotain?
;-P