Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua veetuttaa juuri nyt?

Vierailija
24.10.2020 |

Ketutusketju. Pura tunteesi. Anna kaiken tulla tai sitten vaan lyhyesti ja kiteytetysti, ihan miten tykkäät.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syysloma loppuu ja äitiysloman alkuun on vielä 2 kk. En oo koskaan aiemmin kärsiny työmotivaation puutteesta, vaan oon aina viihtyny töissä. Nyt jostain syystä ei kiinnosta ei pätkääkään.

Vierailija
22/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että äitini on parhaillaan aamuvuorossa enkä omista avainta hänen luokseen. Olis kivaa päästä ulos kävelemään täällä mökissä tapittamisen sijaan. Onneks toinen isosisko on samassa tilanteessa kuin mä tällä hetkellä. Itsekseen asumisessa on parasta kun voi lähteä ulos ihan milloin huvittaa eikä tarvii olla ilmottamassa asiasta kenellekään erikseen. Onneks huomenna pääsee taas kotiin!<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joudun hakeutumaan terapiaan toisten ihmisten tekojen takia. Oli niin traumaattinen lapsuus ja vieläkin tekee vaille nelikymppisenä elämisen vaikeaksi. Luulin jo elämän voittavan, mutta hyvin alkanut seurustelukin kaatui vanhojen takaumien takia.

Vierailija
24/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset

Vierailija
25/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteni. En pysty kunnolla poistumaan kodistani. Muut eivät ymmärrä, antavat hyviä vinkkejä, joista on oikeasti vaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Sairaus on fyysinen, mutta toki vaikuttanut mieleenikin. 

Vierailija
26/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen olo, viha minua kohtaan, rumuuteni, tyhmyyteni

Vierailija
27/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metelöivät naapurit. Mikään puhe ei auta ja viimekädessä nousee r kortti esiin. 

Vierailija
28/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joudun hakeutumaan terapiaan toisten ihmisten tekojen takia. Oli niin traumaattinen lapsuus ja vieläkin tekee vaille nelikymppisenä elämisen vaikeaksi. Luulin jo elämän voittavan, mutta hyvin alkanut seurustelukin kaatui vanhojen takaumien takia.

Mulla sama. Auttaako terapia? Minua helpottaa vähän, mutta ei varmaan ikinä paranna.

Vierailija
29/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Auttaako terapia? Minua helpottaa vähän, mutta ei varmaan ikinä paranna.

Hei terapia alkaa vuoden alusta jos saan myöntävän päätöksen. Hyvä kun edes vähän auttaa. Tiedän miten hirveä tilanne on.

"Mukava" tietää ettei ole yksin kaikki vertaistuki on tärkeää

Vierailija
30/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotin perheeni pettämällä hyvää ja rakastavaa aviomiestäni.

Vierailija
31/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotin perheeni pettämällä hyvää ja rakastavaa aviomiestäni.

Ikävä tilanne, mutta asia on ainakin tiedossa. Monet pettäneet ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut