Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedän tiukkaa linjaa huumeiden kanssa. Kysyttävää?

Vierailija
30.01.2014 |

Jos puoliso tai joku lapsista on tekemisissä huumeiden kanssa niin on syönyt viimeisen aterian minun katon alla. Yksikään kavereistani ei ole koskaan kokeillut huumeita. Odotan innolla sitä uutta huumetestiä jolle otetaan näyte esimerkiksi pöydän pinnalta niin voin testata salaa työkavereita ja vaikkaja lasten opettajat.

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:55"]

Tarkoitin kyllä sitä että testaan koulussa opettajien tietämättä, ja jos testi on positiivinen ilmoitan koulutoimistolle ja julkaisen tuloksen.

-ap

[/quote]

Ja arvaas tekeekö ne mitään niiden sun laittomien testien perusteella? Ei tee, paitsi susta rikosilmoituksen.

[/quote] 

Mikä tarkemmin ottaen tekee testistä laittoman? Ei yhtään mikään. Vähän sama kun haistaa viinan hengityksestä.

-ap

[/quote]

Ensinnäkin kukaan ei voi edes olla varma, että testi on otettu siitä henkilöstä kuin sinä väität. Sehän voi olla ihan kenen tahansa. Tai voi olla ettei mitään testiä edes ole otettu, väität vaan.

Meillä Suomessa on ihan sellainen periaate, että oikeusturvan takia ne testit otetaan valvotuissa olosuhteissa ja niin että ne otetaan varmasti oikeasta henkilöstä. Ja tekijänä on ammattilainen eikä mikään av-mamma. Siksi ne sun testit on laittomia, niiden teko on hyvin kyseenalainen. 

[/quote]

Miksi katsot muiden ihmsten päihteidenkäytön kuuluvan sinulle?

Vierailija
22/24 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäät lapsesi, jos tämä tekee yhdenkin erheen ja kokeilee vaikkapa kannabista? En todellakaan ole huumeiden puolella, mutta en ymmärrä asennettasi. Ei kovin kasvattava asenne ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tiukka linja huumeiden suhteen. Mutta se koskee sitä, mitä minä itse teen, ei sitä, mitä muut tekevät. Omaan tiukkaan linjaani kuuluu lasten kasvatus niin, että ymmärtävät, mitä pahaa huumeet voivat tehdä. Ja aina pitää voida toivottavasti kertoa kotona, että on mennyt kokeilemaan, jos siihen olisi tultu. 

Seurustelin kerran miehen kanssa, joka halusi kokeilla kannabista. Pidin sellaisen saarnan, että mies jätti sikseen, vaikka pala oli jo hankittu. En jättänyt miestä, vaan hän kannabiksen. 

Vierailija
24/24 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. On tilastollisesti melkein mahdotonta, ettei yksikään ystävistäsi, kavereistasi tai tuttavistasi ole koskaan kokeillut kannabista. Sinä vaan et satu tietämään asiasta.