Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla saisi olla vain 4 takkia, mitkä ne olisivat?

Vierailija
30.01.2014 |

Kauhistuin kun tajusin, että minulla roikkuu vaatekaapissa ainakin 10 takkia... Vähemmälläkin tulisi toimeen.

Jos sinun pitäisi pärjätä 4 takilla, millaiset takit hankkisit? Noilla 4 takilla pitää siis pärjätä kesä, syksy, talvi, kevät, juhlat, urheilut, kaikki. Neuletakkeja ja trikootakkeja saa olla tuon lisäksi, mutta ei esim. bleisereitä tai fleece-takkeja, siis ei sellaisia, joita voisi pitää "ulkotakkeina".

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelutakki, kuoritakki, välikausitakki ja talvitakki.

Vierailija
2/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä villakangastakki, tuulitakki, siisti vk-takki ja prätkätakki. En kyllä pärjäisi noilla, mutta jos olis pakko. Tuulitakki olis sitten tarpeeksi väljä, että voisin vetää talvella alle monta villapaitaa.

Mulle 10 takkia on varmaan ihan passeli määrä, tarvitsen eri takkeja harrastuksiin. Esim. hevosten kanssa likaantuu ja prätkäreissulle olis vähän ankeaa lähteä jossain asiaan sopimattomassa takissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nakki, jos en ota huomioon ap:n takkirajoituksia, sillä mulla on vaan villakangastakki (tyyliä kipparitakki), coretex-takki ulkoiluun, puuvilla-anorakki, sadetakki - ja ok viidentenä se fleecetakki, eli yhdellä meni yli, jos se lasketaan. Mökillä on kyllä jotain mökkitakkeja lisäksi.

Vierailija
4/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kolme takkia. Talvitakki, nahkatakki ja mokkatakki. Hei vielä olis tilaa yhdelle, jes!

Juhani, 33

Vierailija
5/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tarvitse kuin kolme. Hupullinen parka, jossa irrotettava vuori. Pitkä musta villakangastakki. Lyhyt nahka/mokkatakki. 

Vierailija
6/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki, trenssi, bleiseri, nahkatakki. En harrasta ollenkaan ulkoliikuntaa, joten urheilutakkia en tarvitsisi :)

Vierailija
7/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki, trenssi, bleiseri, nahkatakki. En harrasta ollenkaan ulkoliikuntaa, joten urheilutakkia en tarvitsisi :)

Vierailija
8/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ulkotakkini ovat:

-villakangastakki

-parka

-toppatakki

-untuvatakki jota en ole käyttänyt kolmeen vuoteen mutta en raaski hävittää

-jakku/takki syksy- ja kevätkäyttöön

Jos luovun untsikasta, niin takkeja on vain neljä!

Vierailija
9/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain neljä takkia joita pidän..olenko outo?? Muutenkin kaapeissani on vain vaatteita joita pidän, ne mitä en ole pitänyt mielelläni enää hetkeen laitan suosiolla pois. Mutta siis minulla on kaksi talvitakkia, siistimpi ja se ulkoilutakki. Ja lämpimimmille keleille kuoritakki ulkoiluun ja sitten sellainen siistimpi takki.

Vierailija
10/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelutakki, villakangastakki, trenssi, vedenpitävä kuoritakki

Vierailija
11/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita vain 4 takkia kaikkiin tilanteisiin ottaisin ensinnäkin mustan Joutsenen untuvatakin, hiukan pitempi/puolipitkä käytännöllinen malli. Siisti musta puolipitkä välikausitakki, sporttinen mutta kuitenkin vähän citymallia, tällainen minulla jo onkin, hupulla, pitää hyvin tuulta ja käy pikkupakkaseenkin olematta kuitenkaan ihan talvitakki. Gore-tex kuoritakki ulkoiluun ja vaellukseen, tekninen. Lyhyt musta siisti ohut nahkatakki kesään yms.

Vierailija
12/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talveksi villakangastakki ja lenkkitakki, kevääksi trenssi. Muita en omista.

Vierailija
13/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prätkätakki, laskettelutakki, tuulitakki ja puolipitkä mikälie "parempi" takki.

Vierailija
14/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi trenssi ja villakangastakki riittää minulle.

Vierailija
15/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on: talvitakki, kaksi trenssiä (vähän paksumpi välikaudelle ja ohut kesälle), pulkkamäkirymytakki ja goretex-ulkoilutakki. Siis viisi. Pudottaisin ohuemman trenssin pois jos joku pitäisi jättää, koska kesällä pidän yleensä pelkkiä paitoja ilman takkia.

Vierailija
16/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te käytä bleisereitä töissä tai juhlissa?

Vierailija
17/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trenssi, farkkutakki, villakangastakki ja untsikka

Vierailija
18/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-fjällräven parka

-ganada goose untsikka

-gucci bomber

-monlerin urheilutakki

Vierailija
19/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:53"]

Ettekö te käytä bleisereitä töissä tai juhlissa?

[/quote]

En käytä. Mutta aloituksessa oli kuitenkin kyse siitä, että pitää vetää takkien määrä aika minimiin, ja jos on harrastuksia, joihin tarvii tietynlaista takkia, se rajoittaa jo aika paljon.

3

Vierailija
20/127 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa ollakin tuon verran. Mutta tarvitsen 2 talvitakkia, ja 2 verkkatakkia, tai muuta sellaista kevyttä vastaavaa, joissa on oltava (vetoketjullisia) taskuja riittävästi.

Käytän myös kesällä aina takkia, en kulje paitasillaan enkä käytä käsilaukkuakaan, joten johonkin täytyy avaimet ja muut romut saada.

Mulla ei ole oikein lämmintä talvitakkiakaan, joten noita mun talvitakkeja voi käyttää keväät ja syksyt, usein keskellä kesääkin käytän, koska oleskelen järven rannalla ja siellä tuulee kylmästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän