Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin, tilasin, söin, sanoin, myin, lainasin vahingossa

Vierailija
30.01.2014 |

Juoksin vahingossa päin puuta vaikka tietä pitkin piti juosta.

Onko niin että lapsia saaneilla aivot menevät hötöksi .. näitä aloituksia tulee jatkuvasti jossa ihan vahingossa tehdään jotain täysin käsittämätöntä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat kykenemättömiä näkemään asioita muiden ihmisten kannalta?

Vierailija
2/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli outoa, että joku kertoi leikkipuistossa toiselle äidille vahingossa, että on terveyskeskuslääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:32"]Onko niin, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat kykenemättömiä näkemään asioita muiden ihmisten kannalta?

[/quote]

Onko niin että jos ihmettelee äitien toimintaa, tarkoittaa se ettei itse ole äiti..

Tai tällä logiikalla pohtijahan ei voi olla edes ihminen.

Vierailija
4/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:32"]Onko niin, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat kykenemättömiä näkemään asioita muiden ihmisten kannalta?

[/quote]

Onko niin että jos ihmettelee äitien toimintaa, tarkoittaa se ettei itse ole äiti..

Tai tällä logiikalla pohtijahan ei voi olla edes ihminen.

[/quote]

Mä vain kokeilin typerää yleistämistä. Yleistihän aloittajakin, että kaikki vahingossa tekeminen tapahtuu nimenomaan lapsia saaneille. Oot varmaan kuullut metsästä ja sen tavasta vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi