FB:ssa tekemisiänne luetteloivat hoi! Miksi teette niin?
Mitä sillä jokapäiväisellä tehtävien luetteloimisella haette?
Kommentit (7)
Ilmoitus facebookissa siitä, että on varannut ajan kampaajalle tms. Ja sitten, kun kampaajalla on käyty, tieto siitäkin. Outoa myös, että jotkut vielä laittavat linkin esim. käyttämäänsä kampaamoon, siis ryhtyvät ilmaiseksi markkinoimaan toisten bisneksiä. Miksi? Ja ketä kiinnostaa?
No mä olen monesti miettinyt että alan kirjoittaa päiväkirjaa sinne itselleni. Nykyisellään mulla on tunne ettei monikaan edes lue/on jopa estänyt päivitykseni kun ei kukaan tykkäile tai kommentoi, joten luulen että se olisi se ja sama mitä juttuja sinne rustailisin.
On muuten toi ruoanlaitto ja varsinkin syöminen ainoa juttu johon yleensä saakin niitä tykkäyksiä.
Olen ihmetellyt samaa. Mulla oli kaverina yksi kotitöiden luettelija (oletan ettei hänellä ollut muuta elämää tai sitten "laiska töitään luettelee") mutta poistin hänet kun päivityksiä tuli niin tiuhaan ja ne olivat poikkeuksetta jotain kävin kaupassa, laitoin ruuan, pesin pyykit ja vein roskat, nyt voikin rentoutua loppupäivän.
En ikinä lakkaa ihmettelemästä ihmisiä, jotka on facebookissa alun perinkään. Kyllä se kohta menee pois muodista ja tekin voitte vapautua siitä.
Minulla on ehkä erilainen ystäväpiiri, ei siellä koskaan tuollaisia päivityksiä ole.
Sama kuin seiskalla. Ei mun kaverit tuollaisia päivittele.
Olen miettinyt ihan samaa, että miksi pitää luetella päivänselviä asioita.
Kyllä minäkin siivoilen, pesen pyykkiä, tiskaan yms. vaikka en siitä FB:ssa kirjoitakkaan. Ehkä jotkut ajattelevat, että muita fb-käyttäjiä kiinnostaa heidän pyykinpesunsa.