Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö maskin korvantausnauhoja normaalisti vai ristissä? Miksi?

Vierailija
23.10.2020 |

Niin

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tietenkin. Ristiin laitettaessa maski lörpöttää poskien kohdalta ja se on täysin hyödytön.

Vierailija
2/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten kuuluukin, eli normaalisti. Jos ne ristii, ei maski ole suositusten mukaisesti kasvoilla ja bakteeririski kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Minulla on iso pää ja iso naama, niin maskin narut ovat muutenkin tiukalla.

Vierailija
4/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti jotta suojakin olisi paras mahdollinen.

Vierailija
5/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristissä, jotta lasit ei huurru niin pahasti.

Vierailija
6/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki piilarit.

Vierailija
7/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Minulla ei ole mikrokefaliaa.

Vierailija
8/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti pidän nauhoja. Silloin maski on niin kuin pitääkin. Kirurgitkaan eivät pidä nauhoja ristissä.

Vierailija
9/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan pidä niitä enää ristissä? Sehän on silkkaa typeryyttä.

Vierailija
10/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristissä. Menee tiiviimiin naamalle. Juu hieman on löydä reunoiltaan/poskilta, mutta ei kuitenkaan yhtä pahasti kuin jos pitäisin normaalisti.

Vierailija
11/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristissä, koska muuten maski on ihan liian iso ja osuu silmiini. Minulla on pieni pää. Sopivampi malli on kyllä etsinnässä.

Vierailija
12/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki piilarit.

Pyh, piilarit on 90 lukua.

Vierailija
13/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Olen ihmetellyt miksi jotkut pitävät ristissä, kun maski ei silloin edes näytä olevan kunnolla kasvoilla. Itse pidän normaalisti. Ap.

Vierailija
14/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti. Pidin ristissä koska se esti maskin liukumista ylös, mutta sattui liikaa korviin.

Vierailija
15/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, koska se toimii mun kasvonmuodolle parhaiten. Ei tuollaista tavallista kertakäyttömaskia saa täysin tiiviiksi kuitenkaan, ei ole tarkoituskaan saada eikä sen teho perustu siihen, ja asiantuntijoidenkin mukaan on ihan OK laittaa nauhat ristikkäin jos sillä saa paremman istuvuuden. Mulle useimmat kertakäyttömaskit kuitenkin sopivat ilman ristimistäkin. Jos kuminauha on liian pitkä, oon kiinnittänyt lenkit korvan takaa pinneillä sopivaan paikkaan - tämä kikka tietysti vaatii pitkät hiukset, jotka saa ponnarille.

Vierailija
16/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten kuuluukin, eli normaalisti. Jos ne ristii, ei maski ole suositusten mukaisesti kasvoilla ja bakteeririski kasvaa.

Mikä bakteeririski?

Vierailija
17/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten takana pidän kierteillä silloin kun viuhahdan maskeineni.

Vierailija
18/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristissä koska pieni pää. Jos en laita ristiin, tippuu naamalta, eipä taida paljoa suojata silloin.

Voiko tämäkin nyt häiritä jotakuta, hyvänen aika sentään.

Vierailija
19/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni maski on liian iso. Se tulee liian lähelle silmiä. Joudun puhaltelemaan maskia alaspäin suullani. Laitan nykyään korvalenkit solmuun, maski sopii paremmin kasvoilleni.

Vierailija
20/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana että maski nousee silmiin. Vaikka muotoilen sen metallin nenänvarren muotoon ja vedän alareunan kunnolla leuan alle . Jos laitan nauhat ristiin niin maski pysyy paremmin, eikä nouse naamalla. Tosin vähän enemmän sitten sivusta on irrallaan naamasta. Mutta kumpi lienee pahempi, se etten näe mitään ja/tai joudun korjailemaan maskia käsin koko ajan, tai sitten se, että rako sivulla on pikkuisen isompi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi