Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas jouduin masturboimaan.

Vierailija
30.01.2014 |

Olen 40v nainen mies muutaman vuoden nuorempi. Mieheni haluaa harrastaa seksiä maksimissaan 3krt/kk ja minä haluaisin 3 krt/viikossa. Tästä on vuosia puhuttu mutta tilanne ei ole miksikään muuttunut. En enää tiedä mitä tehdä? lapsikin on niin erotakkaan en haluaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rakastaja. Outoa kyllä haluta tietty määrä tietyllä aikavälillä.

Minulla rakastelu on ollut spontaania, ei ole kalenteria katsottu. Joskus useita kertoja päivässä joskus vain kerran, ei ole tullut laskuria pidettyä päällä.

Vierailija
2/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ihanko oikeasti jouduit laittaa sormen itse pimppiin! Kuinka kauhee ja siitä jää törkeä hajukin sormiin!!

Jätä se sika sillä eihän miehellä ole oikeutta haluta eri määrää kuin nainen! Se on narsismia ja henkistä väkivaltaa. Jätä se ja muista haukkua impoksi ja muutenkin vammaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 11:01"]

Ota rakastaja. Outoa kyllä haluta tietty määrä tietyllä aikavälillä.

Minulla rakastelu on ollut spontaania, ei ole kalenteria katsottu. Joskus useita kertoja päivässä joskus vain kerran, ei ole tullut laskuria pidettyä päällä.

[/quote]

No mä en halua pettää ja mulle sopisi seksiä vaikka joka päivä mut mies haluaa yleensä tuon 3krt/kk.

Vierailija
4/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija on lopettanut meillä kokonaan pillun antamisen,ei kuulemma vaan tee mieli,vituttaa koko akka, näköjään vaan haluaa asua meillä,jos heittää pihalle vie sitten pojan mennessään vai onko mahdollista mitenkään että pääsisi akasta eroon silleen ettei vie lasta mennessään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan