Inhoan piilovittulijoita
Kommentit (13)
Aspergerista on joskus hyötyä. En huomaa, jos mulle vittuillaan ja olen onnellisempi näin. En vittuilijan sanomisilla muutenkaan olisi väliä.
Onneksi mulla on kanttia vittuilla suoraan!
Mulle saa piilovittuilla, olen immuuni.
Mä oon tottunut, en välitä. Jos aikovat saada mut reagoimaan jotenkin tai keskustelemaan siitä että mikä heitä nyt hiertää niin teen sen vain jos puhutaan asiasta ja suoraan.
Piilovittuilu on taiteenlaji: saada viesti perille ilman että puhuu edes asiasta.
Minä olen ottanut sen linjan, että jos ihmisestä voi uskoa samalla hetkellä joko hyvää tai pahaa, kun ei tiedä mitä hän tarkoittaa, uskon hänestä hyvää. Ja yllättäen tämä on toiminut. Ei siten, etteikö piilovittuilija lopettaisi, vaan niin että oma päivänä ei mene enää pilalle. Jokainen lämmin hymy kettuilijalle on erävoitto minulle (jos siis mitenkään ajattelisin että mulle kettuiltiin, eikä suinkaan tarkoitettu vaan ihania asioita).
Piilovittuilu voi usein olla myös ihan kohteen korvien välissä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:40"]
Piilovittuilu voi usein olla myös ihan kohteen korvien välissä.
[/quote]
Totta,jos on pahalla päällä/herkällä tuulella mikä tahansa viaton lause on "piilovittuilua".
Sitäkin on niin monenlaista,itse inhoan oikeasti ilkeätä piilovittuilua,mutta esim.sukulaisteni kanssa se on vain ronskia huumoria.
Esimerkiksi, Minä:"Harmi kun en osaa kellua (uidessa)
Veli:"Hassua,luulisi että sulle olisi sukeltaminen vaikeampaa"
(koska olen lihava).Veljeni piikittelystä en edes osaa loukkaantua,koska se on perheessämme "normaalia",kun taas jonkun vieraamman sanomana sama asia olisi loukkaavaa.
Noloimpia on nämä, jotka luulevat piilovittuilleensa. Eivät vain tajua.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:12"]
Noloimpia on nämä, jotka luulevat piilovittuilleensa. Eivät vain tajua.
[/quote]
Ei tarvitse nolostua ;)
Sama! Mä vittuilen piilovittuilijalle yleensä takaisin, aina en jaksa välittää
Mä en ikinä osaa sanoa niille mitään. Yleensä mietin että sanoiko toi jotain ilkeää vai kuvittelenko vain.