Olin hieronnassa flunssaisena! Mitä tästä voi seurata?
Kuumetta ei ole ollut, mutta kurkunpää ja nielutulehdus. Lihakset on olleet nyt kipeinä hieronnan jälkeen ja pää hieman myös. kuulin vasta nyt, ettei flunssaisena saa mennä hierontaan. Voiko tauti nyt pahentua?
Kommentit (20)
Flunssa paranee itsestään muutamassa päivässä.
Sulle iskee ihan satavarmasti nyt tuhkarokko kun se on muotia.
Ihan sillain ajateltuna: sairaana ei saa mennä hierottavaksi, koska imunesteen tehtävänä on kuljettaa taudinaiheuttajat imusolmukkeisiin. Jos imutiehyeitä ja imusolmukkeita hierotaan voimakkaasti, taudinaiheuttajat saattavat lähteä liikkeelle ja pahimmillaan aiheuttaa verenmyrkytyksen.
Ei tosin omakohtaista kokemusta.
Ihan oikeasti 9? Uskallanko edes nukahtaa. Ap
Jos pysyt koko yön liikkeellä, taudinaiheuttajat eivät pääse asettumaan vereesi. Juo siis puolen tunnin välein lasi vettä, kävele ympäriinsä ja laita jalkaan villasukat joiden sisällä on valkosipulinkynsiä. Jos olet vielä aamulla hengissä, vaara on ohi.
Thai hieronta onnellisella lopulla tekee höpöö flunssassa.
Hah 12. Nyt kyllä särkee tosissaan lihaksia :(
Ap
En tiedä kysyitkö tosissaan, mutta vastataan nyt kuitenkin. Hierontaa ei suositella flunssaiselle, ethän sä periaatteessa liikuntaakaan harrasta flunssassa. Kyllähän hieronta pistää kehon töihin. Olen ollut muutaman kerran hieronnassa flunssaisena, koska aikaa ei enää voinut ilmaiseksi peruuttaa. Ei ole tapahtunut mitään. Kuumeessa en menisi, koska luultavasti tauti vaan pahenisi. Ainakin itse ravaan hieronnan jälkeen koko ajan kusella, saattaa tulla kylmä kun nesteet lähtee liikkeelle jne. Yhdistettynä kuumeeseen, no thanks.
Minulle nousi yli 40 asteen kuume, kun menin flunssaisena hierontaan..
Ei sulla mitään lihaksia ole. Juo kuumaa nestettä riittävästi, vaikkapa mehua.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:16"]
Minulle nousi yli 40 asteen kuume, kun menin flunssaisena hierontaan..
[/quote]
Et voi mitenkään tietää olisiko noussut myös ilman hierontaa. Ei välttämättä ole mitään yhteyttä toisiinsa.
Minä en hierontaan mennyt vaan hienoin tuolla hierontatyynyllä päätä ja niskaa varmaan 30min. Pari viikkoa kestänyt flunssa takana (kurkunpääntulehdus ja poskiontelot kipeät, ei kuumetta), nyt kylläkin antibiootti meneillään.
Pelottaa mitähän tuosta hieronnasta seuraa. Oli vaan koko pää ja niskat niin kipeät, että oli pakko hieroa. Nyt vasta tajusin ettei saa :(
Nyt tarviit vagina hieronnan, jolla poistuu pahat ajatukset.
Up