Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 3

Sivut

Kommentit (71)

Joku BMW:n X:istä. Miksi? Siksi, kun se on maailman paras auto.

t. X6:n onnellinen omistaja

Meillä ollut bmw x5 ja vw touareg, tykkäsin ehkä enemmän jälkimmäisestä koska se oli vähän sirompi ja moottoriltaan tehokkaampi, myös sisältä vw oli siistimpi. Nyt on volvo xc 90, enkä tykkää, liian lussukka minun makuuni, tulee sellainen family wagon fiilis tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mihin sinä maasturia tarvitset? Aiotko käydä sillä metsätöissä? Tarktorit ovat sitä varten!

Meillä on BMW X3 ja tykkään siitä kovasti. Älyttömän hyvä ajettava kuten bemarit tuppaa olemaan.

En tiedä onko paras, mutta mulla on Mitsubishi outlander. Hyvä ajaa ja omasta mielestäni myös hyvännäköinen.

Vierailija

Mihin kaupungissa tarvitsee maasturia?

Huonosti auratuilla teillä ja parkkipaikoilla. Etkö muka tuota itse ymmärrä?

Mökkiteillä, asuntovaunun/trailerin vedossa.

Citymaasturi on kuin tehty Suomeen -ja siksi niitä niin paljon myydäänkin.

Vihreitten kotkotuksista ei onneksi piitata.

Lasketaan citymaasturiksi: Skoda Yeti. Loistava hinta/laatusuhde eli varsin halvalla saa nelivetona - korkea ja sisältä tilava mutta ulkomitoilta mahtuu tuskatta vaikka Elielin parkkihallin postimerkin kokoisiin ruutuihin.

Vierailija

Meillä ollut bmw x5 ja vw touareg, tykkäsin ehkä enemmän jälkimmäisestä koska se oli vähän sirompi ja moottoriltaan tehokkaampi, myös sisältä vw oli siistimpi. Nyt on volvo xc 90, enkä tykkää, liian lussukka minun makuuni, tulee sellainen family wagon fiilis tästä.

mulla on myös ollut Touareg (älkää siis sekottako esim Touraniin tai Tiguaniin, Touareg maksaa uutena vajaat satatonnia, edellä mainitut puolet siitä) ja siroksi en sitä sanoisi, mutta aivan mahtava auto ajaa ja sisätiloiltaan (myös takaluukku) tilavampi kuin x5 (siirsimme kerran samat matkaavarat toisesta toiseen, x5:ssa istuttiin laukut sylissä ja touaregiin meni takaluukkuun heittämällä).

touaregin korimalli on sama kuin porsche cayennenin.

itse tykkään porsche cayennesta ja audin q5 (tykkään pienemmän ulkonäöstä enemmän kuin sen ison).

Viime päivien vilkaisujen perusteella huomattava osa av-mammoista on Keira Knightleyn vartalon omaavia, erittäin hyvin tienaavia bemarikuskeja :)

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Viime päivien vilkaisujen perusteella huomattava osa av-mammoista on Keira Knightleyn vartalon omaavia, erittäin hyvin tienaavia bemarikuskeja :)

Näin on. Paitsi yli 99% ketjuista käsittelee jotain ihan muuta.

Mutta hyvin kiteytetty, ei siinä mitään.

Vierailija

En tiedä parhaasta, mutta me ollaan erittäin tyytyväisiä VW Tiguanin omistajia.

kun aika alkoi jättää Touaregista vaihdoin sen pikkuveljeen Tiguaniin. Erittäin näppärä pikkumaasturi, nelivetona, kuva ajaa.

Vierailija

kun aika alkoi jättää Touaregista vaihdoin sen pikkuveljeen Tiguaniin. Erittäin näppärä pikkumaasturi, nelivetona, kiva ajaa.

Meillä Audi Q3 ja ollaan tosi tyytyväisiä varsinkin näin talvella tohon nelivetoon - on samalla kuitenkin siro ja näppärä ajaa kaupungissa ja minä onneton kuskikin löydän sille sopivan parkkiruudun... :) 

Jos tarvitsee paljon tavaratilaa niin ei ehkä paras mahdollinen vaihtoehto, mutta lapsiperheen peruskuskauksiin kauppareissuineen ja harrastuskamoineen oikein passeli auto. Q5:en tavaratilat eivät ole paljon suurempia, joten jos tarvitsee kunnon kontin niin sitten Q7. 

Vierailija
Vierailija

kun aika alkoi jättää Touaregista vaihdoin sen pikkuveljeen Tiguaniin. Erittäin näppärä pikkumaasturi, nelivetona, kiva ajaa.

Mutta muotoilu aikas kolho... 

Vierailija

Isoissa Audeissa (ei Q3:ssa) on paras neliveto, jos on oikeasti tarvetta citymaasturille.

En halua isoa autoa kaupunkiajoon, Q3:n neliveto ja ominaisuudet riittävät ihan hyvin kaupunkiajoon - ei noilla Prisma-reissuilla ja harrastuskuskauksilla nyt oikeasti niin jumalattomia tehoja tarvita. Ja jos minulla olisi tarvetta ihan oikealle maasturille, niin ostaisin jonkun ihan muun kuin Audin... 

Noita pikkuvessoja ei lasketa. Puhutaan oikeasta maasturista city-ominaisuuksilla, jos sellaiselle on tarvetta. Silloin jää kymppi-touareg tai turbo-cayenne. Touareg on niin pirun painava ettei kannata pienellä pannulla ottaa, joutuu ylämäessä työntöhommiin. Porsche taas on porsche eikä tyytymätöntä porschekuskia olekaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat