Mua vituttaa aina, kysyttävää?
Kommentit (18)
Muakin, miten siedät? Mitä teet kestääksesi?
Sama vika täälläkin, mikä vituttaa eniten? kaikki ei kelpaa vastaukseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:19"]
Oot sitten aika tasainen luonne: aina äkäinen.
[/quote]
En ole äkäinen, mua vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:27"]
Tiedätkö/muistatko miltä se tuntuu sellainen olotila, jossa ei vituta?
[/quote]
Hämärästi. Tajusin jo aika nuorena miten päin vittua tää maailma on.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:35"]
No mikä vituttaa juuri nyt?
[/quote]
Nyt vituttaa kylmyys
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:36"]
Muakin, miten siedät? Mitä teet kestääksesi?
[/quote]
Se on ihanaa. Olen tottunut siihen. En halua tehdä sille mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:38"]
Sama vika täälläkin, mikä vituttaa eniten? kaikki ei kelpaa vastaukseksi.
[/quote]
Eniten vituttaa ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:39"]
Syötkö e-pillereitä?
[/quote]
En kai minä mitään keinotekoisia pillereitä popsi. Niistä saa ties mitä. Ja mua vituttaa niellä jotain mistä en tiedä mitä se sisältää ja mitä se aiheuttaa minulle.
Jatkuva vitutus syö energiaa. Olen myös ajatellut, että minulla on vain yksi tunne ja se on vitutus. Olen väsynyt tähän, itsehillintä vie voimani. Hermot palaa jatkuvasti pikkuasioista. Käytän hormoniehkäisyä.
Minua vituttaa myös ihmiset jotka matkivat toisia. Naapureita, työkavereita, kavereita. Ihmiset jotka palvovat julkkiksia tai suorastaan pyörtyvät nähdessään idolinsa. Ihmiset jotka ylentävät jonkun toisen pelkästään sen takia että se on jossain hyvä. Esim. laulaja tai näyttelijä.
Minua vituttaa jos naiset antavat pi..ua miehille jotka ovat julkkiksia (pelkästään sen takia) vituttaa pyrkyrit, perseennuoliat , eläinrääkkääjät, kiusaajat ja kaikki muut pahaa tekevät. On vähän asioita jotka ei vituttais ja niistäkin kyllä keksii vitutuksen aihetta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:16"]
Minua vituttaa myös ihmiset jotka matkivat toisia. Naapureita, työkavereita, kavereita. Ihmiset jotka palvovat julkkiksia tai suorastaan pyörtyvät nähdessään idolinsa. Ihmiset jotka ylentävät jonkun toisen pelkästään sen takia että se on jossain hyvä. Esim. laulaja tai näyttelijä.
Minua vituttaa jos naiset antavat pi..ua miehille jotka ovat julkkiksia (pelkästään sen takia) vituttaa pyrkyrit, perseennuoliat , eläinrääkkääjät, kiusaajat ja kaikki muut pahaa tekevät. On vähän asioita jotka ei vituttais ja niistäkin kyllä keksii vitutuksen aihetta.
[/quote]tää oli siis ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:14"]
Jatkuva vitutus syö energiaa. Olen myös ajatellut, että minulla on vain yksi tunne ja se on vitutus. Olen väsynyt tähän, itsehillintä vie voimani. Hermot palaa jatkuvasti pikkuasioista. Käytän hormoniehkäisyä.
Maailmassa ei valitettavasti ole paljon kaunista mikä ei vituttais. Ollaan oikeilla jäljillä.
[/quote]
Oot sitten aika tasainen luonne: aina äkäinen.
Tiedätkö/muistatko miltä se tuntuu sellainen olotila, jossa ei vituta?
No mikä vituttaa juuri nyt?