Mitä soittimia teiltä löytyy kotoa?
Meillä on nokkahuilu (vain ja ainoastaan koulua varten), kitara (mies halusi sen joskus vuonna miekka ja kilpi, kukaan ei soita sillä) sekä piano (tytär käy soittotunneilla).
Kommentit (41)
Kaksi sähköpianoa, sähkökitara, sähköbasso ja ukulele.
Akustinen kitara, basso, bongorummut, huuliharppu ja jotain erikoisempia pieniä soittimia (mm. kiinalainen- ja panhuilu). Miehellä on myös rummut, mutta ne ovat säilössä isänsä vintillä, kun ei niitä viitsi tänne kerrostaloon ottaa eikä tilaakaan hirveästi ole.
Piano, kosketinsoitin, akustinen kitara, sähkökitara, nokkahuiluja ja okariina. Nokkahuilut oli vain lasten koulua varten.
Flyygeli, viulu, poikki- ja nokkahuilu, sello ja kantele.
Kolme viulua, poikkihuilu, altto- ja sopraanonokkahuilut, sähköpiano, huuliharppu ja rymimunia ym. sälää löytyy lasten lelukopista. Seuraavana hankintalistalla kitara tai ukulele. Viulut ja piano käytössä, huilut satunnaisesti.
Meillä on nokkahuiluja, tinapillejä, mandolini, pari kitaraa ja buzuki.
Kaksi kitaraa, kolmas myytiin kirpputorilla. Ei noitakaan kukaan soita.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:32"]
Kaksi kitaraa, kolmas myytiin kirpputorilla. Ei noitakaan kukaan soita.
[/quote]
Jaa mut onhan meilläkin noiden lisäksi myös viulu! Tai ainakin joskus oon nähnyt sellaisen jossain kaapin perukoilla, kai.
Nahkafakotti, soittelen sitä lähes joka ilta!!!
-mies-
Piano ja kitara, lapset soittavat pianoa ja minä rämpytän kitaraa satunnaisesti.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:34"]
Nahkafakotti, soittelen sitä lähes joka ilta!!!
-mies-
[/quote]
Yksinkö sitä puhaltelet? ;)
3 akustista kitaraa, 4 sähkökitaraa, 1 basso, koskettimet, erilaisia marakasseja ja kastanjetteja. Ammattikäytössä ovat kaikki.
nokkahuilu, kantele, kitara, kellopeli
Pystypiano, 5 syntikkaa (Nordin Wave 2 ja Electro 3 sekä Yamahan Motif minulle ja Korg X5D sekä Roland Juno miehen varastoista), sello ja Yamahan sähkösello, alttoviulu, 3 bassokitaraa (yksi minun ja kaksi miehen), 3 kitaraa (kaikki miehen), pipa, nokkahuilu, shakuhachi, glockenspiel, sähkörummut (kannut mesh-headeillä) ja kaksi muovista lelukitaraa Rock Bandin pelaamiseen. Kumpikaan meistä ei ole ammattimuusikko.
Kaksi akustista kitaraa, yksi sähkökitara, cajon-rumpu, kosketinsoittimet.
Yksi akustinen kitara, 2sähkö kitaraa ja ukulele (sitä ei kukaan osaa soittaa oikeasti). Tarkoitus olisi ostaa pieni kokoinen akustinen jotta lapsi saisi käden ympärille,,,
Sopraano-, sopranino- ja alttonokkahuilut, melodica, akustinen kitara, 4 sähkökitaraa, banjo, ukulele, sähköpiano ja sähkörummut ainakin löytyy. Bassokin saattaa olla sängyn alla.
Meillä ei kumpikaan soita mitään, joten miksi pitäisimme soittimia nurkissa? Joku ilmeisesti pitää.
Nokkahuilu x 3
Huuliharppu x2
Akustinen kitara x2
Sähkökitara
Sähköurut
Syntikka
Kapulat
Triangeli
Poikkihuilu
Basso
Ja ei, emme todellakaan ole musikaalinen perhe, päinvastoin..=)
nimimerkillä oisko soittovälineiden ostajia paikalla?
Piano, 3 akustista kitaraa, sähkökitara, banjo, ukulele, rummut, nokkahuiluja, triangeli, marakassit. Sähköurut löytyy myös. Viisi eritasoista soittajaa löytyy, päivittäin soi näistä useampi.