Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsarakkosyöpä

Huolissaan 25
23.10.2020 |

Hei! Olen 25 vuotias nainen ja kahden lapsen äiti. Minulla on koko aika kova pissahätä ja käyn pahimmillaan 20 min välillä pissalla. Kaikki virtsatestit ollut negatiivisia bakteereiden osalta ja sukupuolitaudit pois suljettu. Nyt olen ihan peloissaan, että voiko tämä olla ihan virtsarakon syöpä? Lääkäri nauroi minulle, että ei voi olla. Silti kyselisin onko kellään tiedossa nuorta joka olisi sairastunut kyseiseen syöpään ?
Gynekologiset kasvaimet ja muut jo poissuljettu ultralla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa yliaktiivinen rakko ja tihentynyt virtsaamistarve. Dataa netti pullollaan.

Vierailija
2/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nekin oon jo googlettanut, mutta en mistään ihan ymmärrä voiko ihan näin usein yliaktiivinen rakko toimia? Ja voikohan tää kaikki johtua nyt siitä että oon alkanut stressaa tätä asiaa ja se vaan pahenee siksi? Voiko edes stressillä saada jatkuvan pissahädän.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellaista että rakko tuntuu täydeltä, vaikka juuri on käynyt virtsaamassa. Monta kertaa tunnissa piti käydä vessassa. Syön illalla sipsejä jottei tarvitse yöllä herätä vessaan montaa kertaa.

Vierailija
4/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko sulla virtsarakkosyöpä ?

Vierailija
5/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että on ultrattu. Eikö virtsrakon alue näy ultrassa? Käsitykseni on että näkyy. Jos olet noin peloissasi ota yhteyttä sinne missä ultrattiin. Kun he kertovat mitä virtsrakon osalta näkyy tai ei näy saat ehkä helpotusta epäilyillesi.

Vierailija
6/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli virtsarakko näkyi myös ultrassa ja oli siistit reunat, mutta gynekologi sanoi , ettei pysty näkemään ultrallansa jos rakossa tai virtsateissä olisi jotain koska siihen hommaan on eri laitteet ja urologin alaa.

Joten tämä ei hirveesti asiaa auttanut paitsi pois sulki kaikki gynekologiset syyt. Nyt pitäisi odotella vaan. Virtsakokeessa kuulema kun ei näkynyt verta niib syövän todennäköisyys on kuulema pieni.

Silti se pienikin mahdollisuus pelottaa kun niin erikoista tämä pissahätä jakuvasti. Olisi mielenkiintoista tietää, että jos nuorella on ollut rakkosyöpä niin miten on oireillut ja onko ollut syöpää ilman verivirtsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan