Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin Tuomas Enbusken harrastamassa seksiä

Vierailija
29.01.2014 |

Yök! Miten kukaan nainen voi fyysisesti olla ihastunut tuollaisesta miestyypistä? En ymmärrä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä Tuomaksen kanssa olisin kuin esim. nyt kolmosella olevan ryhävalaan kanssa.

Vierailija
2/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua jäi mietityttämään se, missä, miten ja miksi kuulit hänen harrastavan seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se oli sooloseksiä?

Vierailija
4/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:09"]

Enemmän mua jäi mietityttämään se, missä, miten ja miksi kuulit hänen harrastavan seksiä?

[/quote]

En todella voi kertoa. Tietenkin seksi on luonnollinen osa ihmisen elämää, mutta kun kuuleen jonkun sitä tekevän, niin minä en voi ajatella häntä enää älykkäänä(?)  ihmisenä jossain tv:ssä. Sen kuuleman jälkeen.

-ap

Vierailija
5/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:12"]

[/quote]

En todella voi kertoa. Tietenkin seksi on luonnollinen osa ihmisen elämää, mutta kun kuuleen jonkun sitä tekevän, niin minä en voi ajatella häntä enää älykkäänä(?)  ihmisenä jossain tv:ssä. Sen kuuleman jälkeen.

-ap

[/quote]

Seksin harrastaminen tekee ihmisestä ei-älykkään ja televisioon sopimattoman? Tietenkään sitä ei ole sopiva harrastaa televisiossa, mutta se onkin toinen juttu.

Vierailija
6/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos sinä menisit telkkariin, sinua ei voisi enää pitä älykkäänä, jos ihmiset saisivat tietää, että olet sekstaillut? Niinkö logiikkasi toimii?

Vierailija
7/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän. Tuollaisesta voi traumatisoitua.

Vierailija
8/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri?

Vierailija
9/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, palstan oma Tuoman-Enbuske-hullu!

Olet tehnyt näitä aloituksia kyseisestä tyypistä ennenkin. Onko Tuomas kieltäytynyt harrastamasta seksiä kanssasi vai mistä on kyse?

Vierailija
10/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:12"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Seksin harrastaminen tekee ihmisestä ei-älykkään ja televisioon sopimattoman? Tietenkään sitä ei ole sopiva harrastaa televisiossa, mutta se onkin toinen juttu.

[/quote]

No joo, jotenkin se ääni vaan tulee päähän, joka kerta kun näkee Enbusken naaman tai kuulee radiossa. Yh...

Vierailija
11/11 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:17"]

Katos, palstan oma Tuoman-Enbuske-hullu!

Olet tehnyt näitä aloituksia kyseisestä tyypistä ennenkin. Onko Tuomas kieltäytynyt harrastamasta seksiä kanssasi vai mistä on kyse?

[/quote]

En tiedä mistä puhut, koska ainakaan minä en ole tehnyt moisia aloituksia tai edes nähnyt tällä palstalla niitä.

-ap