Kuulin Tuomas Enbusken harrastamassa seksiä
Yök! Miten kukaan nainen voi fyysisesti olla ihastunut tuollaisesta miestyypistä? En ymmärrä...
Kommentit (11)
Enemmän mua jäi mietityttämään se, missä, miten ja miksi kuulit hänen harrastavan seksiä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:09"]
Enemmän mua jäi mietityttämään se, missä, miten ja miksi kuulit hänen harrastavan seksiä?
[/quote]
En todella voi kertoa. Tietenkin seksi on luonnollinen osa ihmisen elämää, mutta kun kuuleen jonkun sitä tekevän, niin minä en voi ajatella häntä enää älykkäänä(?) ihmisenä jossain tv:ssä. Sen kuuleman jälkeen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:12"]
[/quote]
En todella voi kertoa. Tietenkin seksi on luonnollinen osa ihmisen elämää, mutta kun kuuleen jonkun sitä tekevän, niin minä en voi ajatella häntä enää älykkäänä(?) ihmisenä jossain tv:ssä. Sen kuuleman jälkeen.
-ap
[/quote]
Seksin harrastaminen tekee ihmisestä ei-älykkään ja televisioon sopimattoman? Tietenkään sitä ei ole sopiva harrastaa televisiossa, mutta se onkin toinen juttu.
Eli, jos sinä menisit telkkariin, sinua ei voisi enää pitä älykkäänä, jos ihmiset saisivat tietää, että olet sekstaillut? Niinkö logiikkasi toimii?
Joo ymmärrän. Tuollaisesta voi traumatisoitua.
Katos, palstan oma Tuoman-Enbuske-hullu!
Olet tehnyt näitä aloituksia kyseisestä tyypistä ennenkin. Onko Tuomas kieltäytynyt harrastamasta seksiä kanssasi vai mistä on kyse?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:12"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Seksin harrastaminen tekee ihmisestä ei-älykkään ja televisioon sopimattoman? Tietenkään sitä ei ole sopiva harrastaa televisiossa, mutta se onkin toinen juttu.
[/quote]
No joo, jotenkin se ääni vaan tulee päähän, joka kerta kun näkee Enbusken naaman tai kuulee radiossa. Yh...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:17"]
Katos, palstan oma Tuoman-Enbuske-hullu!
Olet tehnyt näitä aloituksia kyseisestä tyypistä ennenkin. Onko Tuomas kieltäytynyt harrastamasta seksiä kanssasi vai mistä on kyse?
[/quote]
En tiedä mistä puhut, koska ainakaan minä en ole tehnyt moisia aloituksia tai edes nähnyt tällä palstalla niitä.
-ap
Mieluummin mä Tuomaksen kanssa olisin kuin esim. nyt kolmosella olevan ryhävalaan kanssa.