Maskin kanssa olen tajunnut, että mulla on hieman liian lyhyt nenä
Kun katson itseäni peilistä maskin kanssa, näytän siltä että voisin olla kaunis. Mutta kun otan maskin pois, huomioni kiinnittyy heti siihen, että mulla on aika lyhyt nenä. Se saa aikaan sen, että näytän enemmän söpoltä kuin kauniilta. Ja tosiaan siis kyse on nimenomaan nenän pituudesta, sillä testasin vielä peittämällä pelkästään nenänpään peilin edessä jolloin tajusin että niin se on, mulla tulisi olla hieman pidempi nenä, jotta näyttäisin kauniimmalta.
Mun nenää on kyllä kehuttu, ja se on hyvän muotoinen ja suora, mutta oikeasti vasta nyt tajusin, että hieman liian lyhyt.
Oletteko te huomanneet kuinka paljon nenän pituus vaikuttaa ulkonäköön? Lyhytnenäiset ovat söpöjä ja pidempinenäiset kauniita. Toki jos nenä on liian pitkä, niin se ei aina ole kaunista, mutta mielestäni silti kauniimpi kuin liian lyhyt.
Kommentit (4)
Oikeasti on jännä, että se on niin pienestä yksityiskohdasta kiinni, että on kaunis. Ei riitä että kaikki palaset näyttävät hyvältä yksinään, vaan niiden pitää muodostaa harmoninen kokonaisuus. Nenä voi olla juu kaunis kun sitä tarkastellaan kiinnittämättä mihinkään muuhun huomiota, mutta kun katsotaan kokonaisuutta ja mittasuhteita, nättikin nenä voi olla se, joka "pilaa" kasvot.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole nenää ollenkaan, pelkät sieraimet.
Voldemort, mitä teet vauvapalstalla?
No, on mulla kyllä keskimääräistä lyhyemmät jalatkin.
-ap
Mulla ei ole nenää ollenkaan, pelkät sieraimet.