Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomattavan moni ruma mies ajaa premium luokan autolla ja ovat perheellisiä

Vierailija
23.10.2020 |

Ovat siis kehittäneet itseään menestyäkseen taloudellisesti kompensoidakseen ruumuuttaan ja siitä johtuvaa kelpaamattomuuttan naisille.
Ovat ymmärtäneet, että taloudellinen menestys on se toinen kriteeri naisen saannille ja monelle jopa ulkonäköä tärkeämpi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ruma mies? Minä en ole nähnyt oikeasti rumaa miestä tai naista.

Pitäisikö asia muotoilla niin, että jos mies ei luonteenpiirteiden ja ongelmien vuoksi päädy suhteeseen hän voi saada itsetuntonsa takaisin tekemällä miljoonaomaisuuden tai menemällä psykoterapiaan?

Vierailija
2/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö asia muotoilla niin, että jos mies ei luonteenpiirteiden ja ongelmien vuoksi päädy suhteeseen hän voi saada itsetuntonsa takaisin tekemällä miljoonaomaisuuden tai menemällä psykoterapiaan?

Kuvottaa ihmiset jotka ignooraavat ulkonäön merkityksen elämässään pärjäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa ihmiset jotka ignooraavat ulkonäön merkityksen elämässään pärjäämiseen.

Ei hän niin sanonut. Haluan itsekin oppia pois pinnallisuudesta, enkä halua pitää ketään rumana, mutta toki ulkonäkö vaikuttaa elämässä pärjäämiseen!

Vierailija
4/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän niin sanonut. Haluan itsekin oppia pois pinnallisuudesta, enkä halua pitää ketään rumana, mutta toki ulkonäkö vaikuttaa elämässä pärjäämiseen!

Minä tunnen monia ei niin viehättäviä ihmisiä joilla on kiva duuni, perhe, talo, kavereita. Tunnen myös useamman komean miehen ja kauniin naisen jotka on työttömiä juoppoja vailla mitään kestäviä suhteita.

Vierailija
5/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ennemmin niin, että kun taloudessa on kaksi maksajaa niin on saatu yhdessä ostettua myös vähän parempi auto. Nainen on siis ollut ennen kuin auto.

Tai voihan olla että se on kokonaan sen naisenkin auto, mies vain ajaa sitä.

Vierailija
6/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut tämän. Tosin itse en kiinnostu rumista miehistä vaikka heillä olisi rahaa. Seksihommat onnistuu vain ulkoisesti komean miehen kanssa. Jotkut pystyvät huijaamaan että ovat muka rakastuneita mieheen mutta ovatkin rakastuneet miehen omistamaan rahaan. Ehkäpä niissä suhteissa ei paljon peitto heilu. Tai jos kaksi rumaa on yhdessä ei ole mitään menetettävää.

Vierailija
7/10 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse kompensoida mitään. Ajan autolla, jolla on kiva ajaa.

M54

Vierailija
8/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n analyysistä eri mieltä, vaikka premium autolla perheeni kanssa ajelenkin. Minä ainakin kehitin itseäni täysin itsekkäistä syistä, koska tuli selväksi että baareissa notkuminen ei ollut mukavaa, eikä sieltä myöskään löytynyt kiinnostavaa seuraa.

Mielenkiinnon kohteet ja näissä paremmaksi tuleminen veivät voiton, oli se sitten itsenäistä opiskelua tai työnkäynnin iloa. Yhden citymarket reissun yhteydessä tuli haalittua vahingossa vaimo, ilman että ehdin edes autoani esitellä.

Vierailija
9/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ruma' mies on kehittänyt muita ominaisuuksia ja saattaa olla esimerkiksi hyvä sängyssä. Tämän olen todennut. Komean ei tarvitse välittää kuin omasta nautinnostaan koska seuraa on aina tarjolla.

En valitse kirjaakaan pelkän kauniin kannen takia, miksi sitten miehen, tai ystävän? Kestätkö katsella vuodesta toiseen rumaa vanhempaasi tai sisarustasi? Miksi?

Vierailija
10/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista joka on vain rahan perässä. Mieluummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi