Me ostetaan 30 000e omakotitalo. 140m2 ja 6 hehtaaria tonttia
rempattavaa on mutta päätimme päästä asuntolaina ja velkahelvetistä pois! ja on maalla. Mutta lapsille koulut 1-6km päässä.
Kommentit (12)
no 1km on pikkumatka, mutta 3km ekaluokkalaiselle on pitkästi käveltävää eestaas ellei ole kyytiä..
Hienoa, jos jaksatte rempata ja olla omatoimisia. On siinä varmasti työleiriä pitemmäksi aikaa. Lapset varmaan tykkää, kun on noin paljon tilaa leikkiä.
Ihania olette! Sain ystäviltä kauheet haukut että muutamme mehtään ja kauhea remppa. Minä oon sitä mieltä että kun tuon talon saa käteisellä ja ihan oikeasti pääsee asuntolainasta ja muista luotoista eroon niin elämä voi hymyillä. Ei oo enää kun kiinteistövero, jäte, sähkö ja vesi. Ja tietty kotivakuutus selän päällä.
Ne maksaa hymyssä suin. Ja pääasia että on oma perhe vieressä ja saa nauttia. Ikääkin alkaa olemaan mulla kohta sen verran että nyt jos koskaan on tehtävä valintansa ja mieskin hipoo 50v. ( ja nuorin lapsi tulee vuoden) Isommat muuttaa pois kotoa, tosin sanoi että tulloo mukaa jos kerran tiluksia on :) Sorkkepa kirjoitusvirheet
Tottakai jos itse osaa ja jaksaa rempata, ja töitä on itselle, niin mikäs sen parempaa. Onnea uuteen tupaan!
Joku vino ja epäkäytännöllinen rintamamiestalo. Jonka saaminen eses johonkin maksaa 100000. Tai sitten "me emme vaan halua korjata sillä tavalla". Niinpä. No olen pahoillani ettette onnistuneet lähempänä kaikkea muuta ja siellä missä oikeasti haluaisitte olle löytämään mitään johon olisitte pystyneet.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:56"]
Joku vino ja epäkäytännöllinen rintamamiestalo. Jonka saaminen eses johonkin maksaa 100000. Tai sitten "me emme vaan halua korjata sillä tavalla". Niinpä. No olen pahoillani ettette onnistuneet lähempänä kaikkea muuta ja siellä missä oikeasti haluaisitte olle löytämään mitään johon olisitte pystyneet.
[/quote]
Onhan tämä trollailua vain?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:38"]
rempattavaa on mutta päätimme päästä asuntolaina ja velkahelvetistä pois! ja on maalla. Mutta lapsille koulut 1-6km päässä.
[/quote] Wow! Lahteepa edullisesti. Kai olette kayneet kaiken tarkastajan kanssa lapi? Miksi talo on niin halpa? Paljonko ajattelitte laittaa remppaan rahaa? Minua kiehtoo enemman myos fixer-upperin osto, kun siihen saa laittaa oman stamppinsa. Hyvalta kuulostaa. Millonkas on house warming?:)
Kade. hyvällä.