Kokemusta Meandin naisten vaatteista?
Meandin kevätvaatteet tulee kai huomenna myyntiin. Onko jollain kokemusta naisten vaatteista? Onko hyvä laatu? Mami go go näytti jo joitain kuvia, ainakin valkoinen röyhelöpaita on kiva. Raitapyjama vähän samaa tyyliä kuin Popilla... http://mamigogo.bellablogit.fi/2014/01/28/mei-juhlanaytos-tampereella/
Kommentit (5)
Onkohan niillä xxl-kokoa, mitenköhän menee mitat? Tulisipa paljon vaan värejä. Noissa muotinäytöskuvissa on kivat kesävärit Mintun takana seisovalla raskaana olevalla naisella. Itse en ainakaan aio pukeutua kokomustaan kesällä.
Mulla on ollut yksi tunika ja yksi mekko. Kyllä ne hyviä on ja mitoitus on reiluhko, mulle menee kokoa pienempi niistä mitä yleensä käytän :)
Okei, kiva tietää. Kuka muuten toi kuvissa oleva vauvaa odottava blondi on? En tunnista.
Tosi kivan näkösiähän ne on mutta aivan älyttömän pientä kokoa. Ja melko hintavia. Mun mielestä ainakin.
Ja mä haluaisin tietää aikuisen kokomitoituksesta. Oon xl-kokoinen ja haluisin jonku tunikan mut mietityttää että kuinka pientä mitoitusta ovat.
Meillä huomenna perhekerhossa esittely enkä siellä kehtaa kysellä kokoasioista.. :/